• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072015442
  • خبرنگار : 71475

شهادت ۲ فلسطینی در بمباران اردوگاه نور شمس توسط اشغالگران و ادامه درگیری‌های مسلحانه

شهادت ۲ فلسطینی در بمباران اردوگاه نور شمس توسط اشغالگران و ادامه درگیری‌های مسلحانه

در پی بمباران اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم واقع در شمال کرانه باختری توسط اشغالگران صهیونیست، ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در بمباران اردوگاه نور شمس در طولکرم، شمال کرانه باختری توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی، ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند. نظامیان اشغالگر اعلام کردند که پیکر این ۲ اسیر را گروگان گرفتند.

همزمان با یورش نظامیان اشغالگر به اردوگاه نور شمس و یطا در جنوب الخلیل، شهر بیتا در جنوب نابلس و شهر قلقیلیه، یک فلسطینی نیز بر اثر اصابت گلوله در شمال الخلیل مجروح شد.

به گزارش الجزیره، تعدادی از خودروهای نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی با همراهی بولدوزرها به اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم یورش بردند و انفجاری در ابتدای یورش بواسطه مواد منفجره در جاده اصلی اردوگاه رخ داد.

رسانه‌های عبری نوشتند نیروهای ارتش صهیونیستی عملیات نظامی را در شهر طولکرم آغاز کردند. در تحولی دیگر، درگیری مسلحانه‌ای میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگری که به اردوگاه الفارعه در جنوب طوباس در شمال شرقی کرانه باختری یورش بردند، روی داد.

رزمندگان مقاومت بمبی را در یکی از خودروهای اشغالگر منفجر کردند که باعث آسیب دیدن آن شد. نظامیان صهیونیستی با همراهی برخی خودروهای نظامی به اردوگاه یورش بردند. همچنین به خانه‌ها یورش برده و آنجا را بازرسی کردند و تک تیرانداز اشغالگران در بحبوحه ادامه درگیری‌های مسلحانه با مبارزان مقاومت فلسطین در اردوگاه بالای پشت بام منازل رفت.

در الخلیل یک نفر بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر در بیت امر در شمال این شهر واقع در جنوب کرانه باختری به شدت مجروح شد.

نظامیان اشغالگر به شهر یطا در جنوب الخلیل و ۲ شهرک بیتا و بیت دجن در نابلس و شهر قلقیلیه نیز یورش بردند.

همزمان، رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که دستور مصادره اراضی که مقر آنروا در بیت المقدس در آن قرار دارد و اختصاص آن به ساخت واحدهای شهرک سازی صادر شده است.

روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت: منطقه مقر آنروا در «معالوت دفنا» در بیت المقدس برای ساخت هزاران واحد مسکونی مصادره می‌شود و این پروژه در مراحل آماده سازی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha