• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071915224
  • خبرنگار : 50976

فرماندار شهرستان خرم‌بید:

عملیات وعده صادق گوشه‌ای از پاسخ کوبنده ایران بود

عملیات وعده صادق گوشه‌ای از پاسخ کوبنده ایران بود

ایسنا/فارس فرماندار شهرستان خرم‌بید با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت: عملیات وعده صادق گوشه‌ای از پاسخ کوبنده نظام جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی بود.

مسعود هادی‌پور امروز، ۱۹ مهر ماه در اجلاسیه شورای مدیران ستادی و شهرستانی بیمه سلامت استان فارس سربلندی ایران اسلامی را وامدار مجاهدت‌ها و حماسه‌سازی‌های رزمندگان اسلام دانست و اظهار کرد: آرامش و عزت ایران اسلامی مدیون جانفشانی‌های شهدا است و راه شهیدان گران‌قدر نهضت مقاومت تا سرنگونی کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

فرماندار خرم‌بید با تقدیر از عملکرد نیروهای مدافع امنیت ایران اسلامی گفت: جنایات رژیم صهیونسیتی بی‌پاسخ نخواهد ماند و عملیات‌های وعده صادق گوشه‌ای از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی به این رژیم کودک‌کش است.

وی ادامه داد: جان‌فشانی مدافعان امنیت و مجاهدت‌های جبهه مقاومت سبب شده است دسیسه‌ها و توطئه‌های ناجوانمردانه دشمنان در خارج از مرزهای ایران اسلامی خنثی شود و زنان و کودکان ایرانی در آرامش زندگی کند.

هادی‌پور بیان کرد: دشمنان پس از ناامیدی در نبرد فیزیکی به جنگ روانی روی آوردند و سلاح ما در این عرصه هوشمندی و درایت ملت بزرگ ایران است که با جهاد تبیین محقق می شود.

وی با قدردانی از عملکرد جهادی بیمه سلامت در ارتقا سطح خدمت‌رسانی و گسترش زیرساخت‌ها در شهرستان خرم‌بید، افزود: خدمت در حوزه بهداشت و درمان از نیازهای اساسی جامعه است که دولت اهتمام ویژه‌ای به آن دارد.

هادی‌پور، خدمت‌رسانی بیمه سلامت در زمینه گسترش پوشش‌های حمایتی را شایسته تقدیر دانست و گفت: ارائه خدمات مطلوب به بیماران صعب‌العلاج برگ زرینی در کارنامه پربار بیمه سلامت است.

فرماندار شهرستان خرم‌بید خدمت به جامعه را دارای اجر معنوی و دنیوی دانست و اظهار کرد: ارائه خدمت به تمامی اقشار جامعه به ویژه خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران از وظایف اصلی دستگاه‌ها است و موجب برکت خواهد شد.

هادی‌پور با اشاره به برخی از ظرفیت‌های مهم شهرستان خرم‌بید، گفت: روستای شهیدآباد کارنامه پرافتخاری در دوران جنگ تحمیلی داشته است. در آثار فاخر فرهنگی، اشارات زیادی به شهدای روستای شهیدآباد شده و برخی از شهدای این منطقه از شهرت ملی و بین المللی برخوردار هستند که مایه مباهات این استان به شمار می‌روند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha