• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403071915048
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ایران برای دفاع از خود از «تمام گزینه‌ها» استفاده می‌کند

ایران برای دفاع از خود از «تمام گزینه‌ها» استفاده می‌کند

ایسنا/سمنان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: صهیونیست‌ها بدانند ایران برای دفاع از خود از «تمام گزینه‌ها» استفاده خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ۱۹ مهرماه در جلسه قرارگاه مواسات استان که با حضور فرمانده سپاه قائم(عج) استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برگزار شد، با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمود هرکس از مال خود مواسات کند و به فقیری رسیدگی کند و نسبت به دیگران، انصاف داشته باشد حقیقتا انسان مؤمنی است.

امام جمعه سمنان با اشاره به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در نوار غزه و لبنان بیان کرد: برخی عزیزان علاقه‌مند هستند تا زمینه کمک به جبهه مقاومت را بویژه در بُعد مردمی آن فراهم کنیم چراکه براساس اعلام نهادهای بین‌المللی بیش از یک میلیون نفر در این مناطق از کمبود مواد غذایی رنج می‌برند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر نقش دولت در تسهیل فرآیند کمک‌رسانی به مردم بی‌دفاع غزه و لبنان گفت: کمک‌رسانی به جبهه‌های مقاومت نیازمند ساز و کاری منسجم و هماهنگ است و انجام کارهای پراکنده نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. 

مطیعی جلب اعتماد مردم در جمع‌آوری کمک به جبهه‌های مقاومت را ضروری دانست و افزود: اگر اعتماد مردم عزیزمان نسبت به اینگونه اقدامات خدشه‌دار شود جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد. 

وی برانگیختن مشارکت مردم برای حمایت از مظلومان غزه و لبنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به امور فرهنگی، تبلیغی و اقناعی در خصوص کمک‌رسانی به جبهه‌های مقاومت می‌تواند زمینه‌ساز افزایش مشارکت مردم در این خصوص شود. 

امام جمعه سمنان با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری برای برگزاری پرشور نماز جمعه هفته گذشته تهران اظهار کرد: دشمن صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران را به حمله نظامی و حتی هسته‌ای تهدید می‌کند در حالی‌که جمهوری اسلامی نیز برای دفاع از امنیت ملی خود تمام گزینه‌ها را روی میز دارد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه، همراهی بازاریان و کسبه با جبهه‌های مقاومت را امری ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: بازاریان و کسبه در ابتدای انقلاب و سپس در هشت‌سال دفاع مقدس از انقلاب اسلامی حمایت کرده‌اند و امروز نیز نظام، انقلاب و رهبری را یاری می‌کنند. 

وی جبهه‌های مقاومت را خط مقدم ایران اسلامی نامید و اظهار کرد: رزمندگانی که در خطوط مقدم جبهه‌های مقاومت با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند، در حال خنثی کردن توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند لذا باید خود را موظف به حمایت از آنان بدانیم. 

وی در بخش پایانی سخنان خود خواستار رهگیری کمک‌های مردمی تا مقصد شد و گفت: اگر کسی وجه نقد یا کالایی را صرفا به نیت جبهه‌ مقاومت اهدا می‌کند، لازم است این کمک‌ها در محل مورد نظر هزینه شوند، در غیراین صورت مسئولیت شرعی آن متوجه دست‌اندرکاران امر خواهد بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha