• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071915022
  • خبرنگار : 50194

شهردار نور:

شهرداری نور در مدار اجرای پروژه‌های خدماتی و فرهنگی است

شهرداری نور در مدار اجرای پروژه‌های خدماتی و فرهنگی است

ایسنا/مازندران شهردار نور از استمرار فعالیت‌های عمرانی در این شهر توریستی خبرداد و گفت: شهرداری همزمان با فعالیت‌های عمرانی به کارهای فرهنگی هم می‌پردازد و این شهر در مدار اجرای پروژه‌های خدماتی است.

ابوالحسن سالاری‌فر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه شهرداری در راستای وظایف ذاتی در حوزه خدمات شهری بسیار فعال است، اظهار کرد: همکاران خدمات شهری به صورت شبانه روزی نظافت شهری و سایر مشکلاتی که اگر به وجود بیاید را برطرف‌ می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری در حوزه تامین سرویس بهداشتی در سطح شهر، حدودا ۱۰ روز گذشته چهار چشمه سرویس بهداشتی شامل ۲ چشمه زنانه و ۲ چشمه مردانه در خیابان انقلاب جهت رفاه حال شهروندان خصوصا در روز چهارشنبه به دلیل وجود بازار هفتگی شهر نور که یکی از معضلات اساسی بود؛ احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

شهردار نور خاطرنشان کرد: طی همفکری که با اعضای شورای شهر صورت گرفت به دلیل چالش‌های زیست محیطی سرویس بهداشتی خیابان پاسداران که در مرکز شهر قرار دارد، به ۱۰۰ متر جلوتر با رعایت موازین محیط زیستی، ۱۲ چشمه با اعتبار یک میلیارد تومان در حال ساخت است، همچنین برای معلولین هم یک چشمه جداگانه در نظر گرفته شد که تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

سالاری‌فر با اشاره به اینکه در حوزه‌های عمرانی هدف شهرداری و شورای اسلامی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، ادامه داد: بیشتر عملیات عمرانی چون پیاده‌رو سازی‌ها و بازسازی فضاهای سبز، آسفالت معابر و زیرسازی به سمت محله‌ها جهت رضایت شهروندان هدایت و به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: اضلاع شرقی و غربی پیاده روسازی خیابان ناطق نوری به اتمام رسید و طی چند روز آینده پروژه خیابان نیما که پیاده‌رو سازی نیمه کاره از سالیان گذشته دارد، تکمیل می‌شود. 

شهردار نور بیان کرد: پیاده‌رو سازی خیابان مسجد جامع هم در حال انجام است که پس از آن خیابان مشیر، طالقانی، فردوسی و شهدای گمنام نیز در دستور کار قرار دارد. همزمان زیرسازی آسفالت معابر هم با پیگیری جدی انجام می‌شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha