• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403071814755
  • خبرنگار : 50643

شهردار تاکید کرد:

لزوم توجه شورای شهر تبریز به موضوع کودکان و نوجوانان

لزوم توجه شورای شهر تبریز به موضوع کودکان و نوجوانان

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: یکی از موضوعات اساسی در مدیریت شهری و شورای شهر تبریز در دوره جدید، توجه به کودکان و نوجوانان بوده است تا بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف این استعدادهای مهم که در شهر داریم، نهایت استفاده را بکنیم.

یعقوب هوشیار در ویژه برنامه نام‌آوران فردا که همزمان با هفته ملی کودک در پردیس رسانه و هنر تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تبلور ویژه موضوع کودک، زیرساخت‌هایی در سطح شهر تبریز مورد توجه است، همچون مجموعه‌های مادر و کودک در پارک‌ها که در حال احداث است که چند مورد از آن‌ها تکمیل شده و با امید خدا یک به یک به بهره‌برداری خواهد رسید تا مادران و فرزندان شهر تبریز بتوانند از این فضاها به صورت تخصصی و ویژه استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در کنار این زیرساخت‌ها همچنین مجموعه بزرگ پارک چلبی، بالغ بر چهار هکتار به صورت ویژه برای کودک و نوجوان در نظر گرفته شده که تملک آن به اتمام رسیده و در حال احداث است.

وی ادامه داد: عمده این زیرساخت‌ها در حوزه مدارس انجام شده که در این دو سال، مدارس دولتی شهر تبریز در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی مورد توجه ویژه‌ای بوده است.

شهردار تبریز مطرح کرد: در سال‌جاری نزدیک به ۲۰۰ واحد مدرسه دولتی مورد هدف قرار داده شده که توانستیم در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و سلامت خدماتی ارائه دهیم، همچنین یکی از موضوعات، کیفیت کتاب‌ها بوده که تاکید کتابخوانی مدارس جز اولویت‌های شهرداری است.  

وی تاکید کرد: رکن اصلی شکل‌گیری فرهنگ جامعه با حمایت‌های خانواده‌ها است یعنی ما در هیچ حوزه‌ای نمی‌توانیم موفق شویم مگر اینکه شما در کنار شورا و شهرداری باشید.

وی بیان کرد: امیدوارم در حوزه فرهنگی و هنری، دست به دست هم دهیم تا در تمامی فعالیت‌ها خصوصا در بحث آموزش و ورزش که در آینده نزدیک برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه حرفه‌ای ورزش، برای دختران و پسران شهرمان تشکیل دهیم تا در آینده شاهد حضور فرزندانمان در عرصه‌های بین‌المللی و ملی باشیم.

بر اساس این گزارش؛ این برنامه با همراهی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و گروه‌های فرهنگی و هنری که با حضور و همراهی اجرایی کودکان در دو بخش فضای بیرونی و داخلی برگزار شد، همچنین در حاشیه این برنامه، فراخوان انشای اگر من شهردار بودم به رونمایی رسید.

در این برنامه همچنین، از نام‌آوران و کودکان نخبه در حوزه‌های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل و از آن‌ها قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha