• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071814513
  • خبرنگار : 50176

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو:

پیروزی‌های جبهه مقاومت به برکت انس با قرآن است

پیروزی‌های جبهه مقاومت به برکت انس با قرآن است

ایسنا/لرستان رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو با بیان اینکه پیروزی‌های جبهه مقاومت به برکت انس با قرآن است، گفت: قرآن دژ مستحکم مسلمانان است اگر از آن استعانت نجوییم و در سایه آن نباشیم نمی‌توانیم بر کافران پیروز شویم.

مهدی قبادی امروز ۱۸ مهرماه در مرحله استانی اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن صنعت آب و برق لرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۲ هزار شهید مظلوم غزه و ۱۷ هزار کودکی که از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، بیان کرد: امروز غزه تجسم حقیقی آیات قرآن است، در تمام حوادثی که در این مدت برای ملت مظلوم غزه اتفاق افتاده اگر تمسک آنها به قرآن و استعانت از آن نبود خیلی زودتر از پای درمی‌آمدند.

وی با اشاره به اینکه تحقق عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲ با تمسک به قرآن کریم بود، ادامه داد: قرآن دژ مستحکم مسلمانان است اگر از آن استعانت نجوییم و در سایه آن نباشیم نمی‌توانیم بر کافران پیروز شویم و مادامی که در سایه و پناه قرآن باشیم پیروز خواهیم بود و اگر روزی در پناه قرآن نباشیم به ذلت خواهیم افتاد، بنابراین تمام این پیروزی‌ها به برکت انس با قرآن و قرابت به آن است.

قبادی با اشاره به اینکه امت اسلام باید به قرآن برگشته، فاصله خودش را با قرآن جبران کند و به صراحت مقدس آن پناه ببرد، افزود: رمز استقامت و رمز غلبه بر دشمن قطعاً استعانت از ساحت قرآن و انس با آن است.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو تصریح کرد: بیش از ۳۰۰۰ مگاوات صرفه‌جویی در مصرف برق از دستاوردهای ماست که این امر توانست بحران کمبود برق و آب را در کشور بگیرد که این موفقیت به واسطه وجود نیروهای جهادی، قرآنی و دلسوز در این مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه وزارت نیرو در لرستان بسیار مفتخر و سرافراز است و خدمات شایانی در صنعت آب و برق دارد، ادامه داد: لرستان در زمره استان‌های موفق و توانمند در عرصه وزارت نیرو است.

قبادی با اشاره به کسب رتبه دوم مشارکت کارکنان و خانواده‎های زیرمجموعه وزارت نیرو در مسابقات قرآن که جزو افتخارات خوب این استان است، گفت: سال گذشته وزارت نیرو به‌عنوان نهاد برتر برگزارکننده مسابقات قرآن مورد تقدیر قرار گرفت و امسال حدود ۱۲ هزار نفر، دو برابر سال گذشته، در مسابقات قرآن وزارت نیرو شرکت کردند که رشد دو برابری داشته است.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو با اشاره به برگزاری ۶۵ محفل قرآن کریم در وزارت نیرو، تصریح کرد: بیش از ۱۲ محفل قرآنی اجرا شده از سوی وزارت نیرو در استان‌های مختلف از شبکه‌های صدا و سیما پخش شده است.

وی با اشاره به اینکه ما به اجرای برنامه‌های قرآنی معتقد بوده و بسیار پافشاری می‌کنیم، اظهارکرد: لازم است جدای از این مسابقات کرسی‌های تلاوت و جلسات ارتقای سطح توانمندی و کیفیت قاریان در طول سال در سطح استان برگزار شود که این مهم همکاری مدیران استانی را می‌طلبد.

قبادی تأکید کرد: لازم است مدیران فرهنگی و دینی و صنعت آب و برق استان هم‌افزایی و ارتباط و تفاهم خود را با جامعه قرآنی استان بیشتر از پیش کنند که این موضوع هم در جهت فنی و هم در جهت محتوایی خیلی مهم است.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو با اشاره به اینکه استماع و تلاوت قرآن در عرصه قرآنی اثرگذار بوده و ما به این موضوع نیازمند هستیم، گفت: امنیت در سایه قرآن است و باید دِین خود را نسبت به آن ادا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha