• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071814304
  • خبرنگار : 50618

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

تلاش استکبار جهانی تحریف تفکر ناب اسلام است

تلاش استکبار جهانی تحریف تفکر ناب اسلام است

ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه استکبار جهانی به هر ترفندی دست می‌زند تا تفکر ناب اسلام را با تحریف به نابودی بکشاند، گفت: استان مازندران به دلیل موقعیت خاص آن محل بروز و ظهور ادیان نوظهور است و متاسفانه نسل جوان ما به دلیل نبود آگاهی در دام این فرق می‌افتند.

احسان آهنگر امروز در نشست مطبوعاتی و رونمایی از پوستر «آب و سراب»نمایشگاه تخصصی «فرق و جریان‌های نوظهور دینی» که در سالن کنفرانس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه همواره بازوی قدرتمند این نهاد در راستای توسعه و اعتلای فرهنگ و هنر هستند.

وی نمایشگاه تخصصی «فرق و جریان‌های نوظهور دینی» را رخدادی خوب دانست و افزود: اسلام از ابتدا با موانعی برای ضربه زدن به پیکره اسلام روبرو بوده‌است، تا امروز این روند برای تضعیف مبانی دین اسلام و انحراف در ان ادامه داشته و امروز یکی از برنامه‌های نظام سلطه برابر انقلاب، ایجاد ادیان ساختگی برای جایگزینی ادیان الهی است.

این مسئول افزود: در این موضوع وظیفه سنگینی داریم چراکه دشمنان قسم‌خورده انقلاب لحظه‌ای استراحت ندارند. حساسیت مساله بالااست و به همین دلیل برای تبیین جامعه نسبت به چیستی و اهداف این فرق، با مشارکت دستگاه‌هایی مانند شهرداری، آموزش و پرورش و دیگر نهادهای فرهنگی نمایشگاهی در بوستان ولایت خواهیم داشت.

آهنگر با اشاره به اینکه نمایشگاه برای جامعه هدف اصلی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حلقه اتصال ما به جامعه در قبل از ظهر برگزار می‌شود و نمایشگاه در زمان عصر برای بازدید عموم آزاد است، گفت: از ظرفیت هنر در بخش‌های جانبی این نمایشگاه استفاده شده‌است، اقدامات خوبی در این حوزه داشتیم اما نیازمند برنامه‌ریزی بیشتر و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی باتوجه به اهمیت مساله و اتحاد استکبار برای ضربه به پیکره انقلاب است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha