• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403071814221
  • خبرنگار : 71468

واکنش پدر به شگفتی‌سازی پسر در پینگ‌پنگ جهان: گیم پنجم را با گریه تماشا کردم

واکنش پدر به شگفتی‌سازی پسر در پینگ‌پنگ جهان: گیم پنجم را با گریه تماشا کردم

پدرنابغه ۱۴ ساله تنیس روی میز ایران گفت: بنیامین با اعتماد به نفس مثال‌زدنی رقابت کرد و حالا باید حمایت‌ها از او بیشتر شود.

رضا فرجی بازیکن سابق تیم ملی تنیس روی میز که پسرش روز گذشته در تنیس‌روی میز جهان شگفتی خلق کرد، در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی تاریخ‌سازی پسرش بنیامین فرجی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان 2024 آسیا در قزاقستان و شکست دادن وانگ نفر نخست رنکینگ جهان و دارنده دو طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس بیان کرد: بنیامین قبلا هم تاریخ‌سازی‌هایی داشته است اما این بار فرق دارد چرا که قهرمان بزرگسالان جهان و المپیک را شکست داده است و هیچ بازیکنی قبلا نتوانسته این کار را انجام دهد. دو سال پیش در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا زمانی که ایران برابر چین قرار گرفت، بنیامین توانست نفر اول نوجوانان چین را هم شکست دهد اما این پیروزی رنگ و بوی دیگری دارد.

واکنش پدر به شگفتی‌سازی پسر در پینگ‌پنگ جهان: گیم پنجم را با گریه تماشا کردم

او ادامه داد: با توجه به علاقه‌ای که بنیامین به تنیس‌روی‌میز دارد، فکر می‌کنم در آینده خیلی بهتر از این خواهد شد. از طرفی کار ما، فدراسیون و مربیان سخت‌تر شده است. الان دیگر نگاه‌ها به سمت بنیامین می‌رود و نقطه ضعف‌های او را پیدا می‌کنند. او باید بیشتر تلاش کند. با توجه به شناختی که از او دارم می‌دانم از پس تمام این مسائل برمی‌آید چون او با تمام وجود تنیس روی میز را دوست دارد. فکر می‌کنم باید حمایت‌ها بیشتر شود و به کمپ‌های  کشورهایی مانند چین، فرانسه و آلمان برود تا سطح فنی او ارتقاء پیدا کند.

مربی تنیس روی میز  در مورد خودباوری و اعتماد به نفس بنیامین در رقابت با نفر اول رنکینگ جهان گفت: در حین بازی حس کردم اعتماد به نفس بالایی داشت. من باید از آقای لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مهران احمدی سرمربی نوجوانان تشکر کنم که این خودباوری را در بنیامین ایجاد کردند. بنیامین اعتماد به نفس مثال زدنی داشت و اصلا مشخص نبود با قهرمان جهان و المپیک رقابت می‌کند.

واکنش پدر به شگفتی‌سازی پسر در پینگ‌پنگ جهان: گیم پنجم را با گریه تماشا کردم

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه فکر می‌کرد پسرش بتواند در رقابت با نفر اول رنکینگ جهان پیروز شود؟ تصریح کرد: گیم پنجم را با گریه نگاه کردم. هیچ وقت در زندگی‌ام چنین حسی نداشتم. خیلی از افراد تماس گرفتند و ابراز محبت کردند. او واقعا شگفتی‌ساز شد و در گیم پنجم همه احساس غرور کردیم. پس از پایان بازی ۱۵ دقیقه گریه کردم و گریه من بند نمی‌آمد.

پدر نابغه ۱۴ ساله تنیس روی میز ایران  در مورد آینده بنیامین تاکید کرد: با برنامه‌ریزی صحیح قطعا او را در المپیک لس‌آنجلس خواهید دید. فدراسیون و هیات تنیس روی میز تهران خیلی به او کمک می‌کنند. اینکه الان بنیامین به این نقطه رسیده کار جمعی بوده است و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر حتی به گرفتن مدال المپیک، جهانی و آسیایی هم امیدوار هستم. بنیامین با ۱۴ سال سن قهرمان جهان را شکست داد و خیلی ارزشمند است و باید به آن توجه شود.

او در پایان گفت: از قارداشی رییس فدراسیون، صابری رییس هیات تهران، احسانی مهر، خلیلی‌نیا و احدی سرمربی نوجوانان و بزرگسالان، میر الماسی مدیر تیم های ملی، علی دادگر موسس مدرسه‌ای که بنیامین در آن تحصیل می‌کند و افشین بدیعی تشکر زیادی می‌کنم چون آنها بنیامین را حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha