• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071814149
  • خبرنگار : 50228

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

جایگاه مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری تقویت و حفظ شود

جایگاه مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری تقویت و حفظ شود

ایسنا/خوزستان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با بیان اینکه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری، واجب است جایگاه مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری تقویت و حفظ شود، گفت: باید احترام به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری را در عمل نشان دهیم.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز (۱۸ مهرماه) با اشاره به فرا رسیدن ۱۹ مهر سالروز فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توجه به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: ایشان فرمودند «من سفارش می‌کنم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج این کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید. برایش کار کنید. بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیازِ آن جوانی است که آنجا حضور پیدا می‌کند، فراهم کنید. خودتان را مجهز و مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید. بعد به کانون‌های فرهنگی هنری بروید و پذیرای جوان‌ها باشید. با روی خوش هم پذیرا باشید».

به گزارش ایسنا، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری، بر همه واجب است در این بحبوحه مهم، جایگاه مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری تقویت، حفظ و حمایت شود.

وی با بیان اینکه باید برای پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اسلامی، به مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری که همچون پایگاه‌، سنگر و مدرسه هستند نگاه ویژه‌ای صورت گیرد، ادامه داد: لازم است فعالان فرهنگی، هنری و مسجدی و مردم ارتباط و حضور خود را با مساجد بیشتر کنند.

حجت‌الاسلام سمیری، با درخواست از مسئولان جهت حمایت از مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری، گفت: نباید حرف مقام معظم رهبری زمین گذاشته شود، بلکه باید احترام به منویات و فرمایشات ایشان را در عمل نشان دهیم.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز طوفان الاقصی، تصریح کرد: اسرائیل نتوانست در این مدت هیچ غلطی کند؛ جبهه مقاومت نماد ایستادگی حق بر علیه باطل است و امیدواریم شاهد از بین رفتن یهود، اسرائیل و استکبار باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha