• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403071713717
  • خبرنگار : 71959

سردار رادان خبر داد

خدمات پلیس هوشمند می شود/ ۳۰ هزار مسکن سازمانی در حال ساخت

خدمات پلیس هوشمند می شود/ ۳۰ هزار مسکن سازمانی در حال ساخت

فرمانده کل انتظامی کشور بر هوشمندسازی خدمات پلیس تاکید و از مردم هم درخواست کرد: به جای مراجعه حضوری به پلیس‌های مختلف، از برنامه های اینترنتی پلیس مانند «پلیس من» استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان امروز در آیین رونمایی از فناوری های جدید پلیس گفت: از همه روسای پلیس که به سمت پلیس هوشمند حرکت می کنند تشکر میکنم. امروز روز خوبی برای ماست چون به مجموعه دستاوردهای ما، ۱۳ طرح دیگر اضافه شد.

وی افزود: بر اساس سند راهبردی فراجا در ابعاد سه گانه، هوشمندسازی باید رعایت شود. باید به این مسئله توجه کرد که سامانه ها، فرآیندها و نیروی انسانی همگی باید با هم توسعه و پیشرفت پیدا کنند.  اگر سامانه باشد اما فرآیند تکمیل نباشد، کاری از پیش نمی رود همچنین اگر هر دو مورد اول باشد اما پلیس هوشمند نباشد باز هم کار روی زمین می ماند بنابراین این خدمات باید همراه هم باشند.

سردار رادان گفت:  اگر بر اساس سند تحول پلیس آینده بخواهیم حرکت کنیم باید حتما هوشمند شویم، تحلیل داده داشته باشیم و خروجی بگیریم. این مسائل عملیات و اجرا می خواهد و نمی شود فقط روی کاغذ این مسائل را دنبال کرد.

وی افزود: امروزه همه پلیس های تخصصی ما باید در یک بازه  زمانی به هوشمندسازی برسد. همچنین مردم نیز باید درباره فناوری های جدید آموزش ببینند. امسال در ایام اربعین دیدیم که یک میلیون و ۱۰۰ نفر فقط برای گذرنامه زیارتی از طریق اینترنت اقدام کردند و این ها همه نشان می دهد مردم نیز نیازمند این تکنولوژی ها و فناوری هستند.

رییس پلیس کشور در خاتمه از مردم درخواست کرد که به جای مراجعه حضوری به پلیس‌های مختلف ، اپلیکیشن «پلیس من» را نصب کنند و به صورت اینترنتی از خدمات پلیس استفاده کنند.

درگاه «پلیس من» را نصب کنید

سردار رادان در حاشیه آیین رونمایی از فناوری های جدید پلیس گفت: با استفاده از این طرح‌ها اولا سطح تماس مردم با پلیس در بازه‌های زمانی اندک می شود، دوما سرعت در ارایه خدمات افزایش پیدا کرد. به عنوان مثال کروکی الکترونیکی که کاملا اجرایی شد دیگر نیاز به تحویل کاغذ به بیمه ها نیست.

رادان در پاسخ به این پرسش که چه هدیه ای برای ماموران پلیس در هفته فراجا درنظر گرفته است، گفت: ما شرمنده همکاران خود و خانواده‌هایشان هستیم اما همانطور که قول داده بودیم از ۱۰۰ هزار خانه سازمانی پلیس، ۳۰ هزار مورد در حال ساخت است و پیشرفت زیادی داشته اند که تا سال آینده تکمیل خواهند شد. همچنین برای ساخت ۳۰ هزار واحد دیگر  قرارداد بستیم و تلاش می‌کنیم به وعده ۱۰۰ هزارتایی خود برسیم. با حل مشکل مسکن  ۶۰ تا ۷۰ درصد حقوق همکاران من که برای اجاره خانه می رفت، حفظ می شود. همچنین سه روز مرخصی تشویقی برای همکاران درنظر گرفته شده  و مبلغ ناچیزی به عنوان هدیه برای همکاران و بازنشسته ها شارژ شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha