• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071713364
  • خبرنگار : 50228

برای حضور در لیگ برتر وزنه‌برداری ایران؛

چرا تیم‌های خوزستانی به دهدار و موسوی بی‌اعتنایی کردند؟

چرا تیم‌های خوزستانی به دهدار و موسوی بی‌اعتنایی کردند؟

ایسنا/خوزستان در حالی دو تیم از خوزستان در لیگ برتر وزنه برداری ایران حضور دارد که دو ورزشکار با سابقه این تیم‌ها در فصل جدید این مسابقات حضور ندارند.

لیگ برتر وزنه‌برداری ایران از ۱۹ مهرماه در گیلان آغاز می‌شود که همانند سال‌های گذشته تیم‌های ملی حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان تیم‌داری می‌کنند ولی امسال در تیم‌داری این دو تیم جای خالی وزنه‌برداران با سابقه و پرافتخار استان خوزستان خالی است. 

به گزارش ایسنا، در حالی که انتظار می‌رفت همچون سال‌های گذشته رضا دهدار دارنده چند مدال جهانی و ایوب موسوی دارنده مدال‌های آسیایی و جهانی به ترتیب در ترکیب تیم‌های ملی‌حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب حضور داشته باشند و مانند سال‌های قبل امتیازات خوبی را برای گرم‌تر شدن رقابت این دو تیم با سایر تیم‌ها جمع کنند، اما حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب اقدام به جذب این دو بازیکن بومی نداشته‌اند. آن هم در حالی که این دو ورزشکار هر کدام بیش از هشت سال سابقه فعالیت در این دو تیم را دارند و از یاران وفادار دو تیم بوده‌اند.

این اتفاق در حالی رقم خورده است که به طور مثال ملی‌حفاری که وضعیت مالی بهتری نسبت به سایر تیم‌های حاضر در لیگ دارد، ترجیح داده است در دسته ۱۰۲ کیلوگرم به جای دهدارِ ملی‌پوش، علیرضا نصیری دیگر ملی‌پوش وزنه‌برداری (غیربومی) را جذب کند.

باید دید علت کنار گذاشتن این دو وزنه بردار (دهدار و موسوی) از تیم‌های استان خوزستان چه بوده است؛ البته فراز رامهرمزی سرمربی ملی‌حفاری عنوان کرده که محدود بودن منابع مالی مانع از جذب رضا دهدار در ترکیب ۲۰ نفره این تیم شده است.

در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری ایران، تیم ملی حفاری با ترکیب علی داوودی، علیرضا معینی، ایلیا صالحی‌پور، علیرضا نصیری، پیمان دهقانی، محمدمسعود ممیوند، حسن عمادی، امیرعلی بدری، ابوالفضل بویری، میثم زارعی، سامان کریمی، عبدالله بیرانوند، امیرحسین قربانی، کوروش پیری، شایان جعفری، محراب دواسری، امیرحسین سپه، آرین رسول‌زاده و آریا داوودی حضور خواهد داشت. 

همچنین تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب با ترکیب ابوالفضل زارع، کوروش زارع، حمید زارعی، علی مکوندی، محمدامین حبیبی، ابوالفضل فدوی، شایان احمدنژاد، محمد اسفندیاری، سینا موحد، علیرضا عباس‌پور، آریا پایدار، حافظ قشقایی، محمد فتاحی، رضا حسین‌پور، احمد احمدنژاد و محمد چاپاش در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر حضور خواهد داشت. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha