• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403071713183
  • منبع : بازار

دانلود فصل ۳ جوکر ۲ با لینک مستقیم و کامل

دانلود فصل ۳ جوکر ۲ با لینک مستقیم و کامل

جوکر ۲ فصل ۳ با حضور آقایان قسمت اول چهارشنبه ساعت ۸ صبح برای دانلود قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از زردفیلم، برنامه، مسابقه، زئالیتی شو و سریال جوکر 2: طبقه 21 فصل سوم قسمت ۱ به کارگردانی و گردانندگی احسان علیخانی با حضور بازیگران محبوبی همچون علی صادقی، قدرت الله ایزدی، علی اوجی، امین زندگانی، حمید لولایی، شاهرخ استخری، مجید یاسر و نیما فلاح برای دانلود قرار گرفت. برای دانلود قسمت اول فصل سوم جوکر ۲ که چهارشنبه ساعت ۸ صبح منتشر شد به صورت قانونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

جوکر ۲ فصل ۳ با حضور آقایان قسمت اول چهارشنبه ساعت ۸ صبح برای دانلود قرار گرفت. برنامه، مسابقه، زئالیتی شو و سریال جوکر 2: طبقه 21 فصل سوم قسمت ۱ به کارگردانی و گردانندگی احسان علیخانی با حضور بازیگران محبوبی همچون علی صادقی، قدرت الله ایزدی، علی اوجی، امین زندگانی، حمید لولایی، شاهرخ استخری، مجید یاسر و نیما فلاح برای دانلود قرار گرفت. برای دانلود قسمت اول فصل سوم جوکر ۲ که چهارشنبه ساعت ۸ صبح منتشر شد به صورت قانونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دانلود قسمت اول فصل سوم جوکر ۲ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فصل ۳ جوکر ۲ با لینک مستقیم و کامل

دانلود فصل سوم جوکر ۲

بازیگران فصل 3 سوم جوکر 2

علی صادقی، قدرت الله ایزدی، علی اوجی، امین زندگانی، حمید لولایی، شاهرخ استخری، مجید یاسر و نیما فلاح | زامبی ها: رضا شفیعی جم و یوسف تیموری

سناریوی قسمت اول فصل ۳ جوکر ۲

فصل سوم جوکر ۲ قرار است در مهرماه ۱۴۰۳ از زردفیلم منتشر شود. این سریال با تیم نویسندگی متشکل از ایمان قیاسی، علی رضازاده، عماد کریمیان، مهرداد نعیمی، مریم آقایی و فاطمه خوش‌خلق تولید شد. نکته جالب این است که احسان علیخانی نه تنها کارگردانی، بلکه به عنوان مجری نیز در این فصل حضور خواهد داشت.

درباره فصل سوم جوکر ۲ بیشتر بدانیم

"جوکر" یک رئالیتی‌شوی طنز است که در آن شرکت‌کنندگان در یک فضای بسته قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنند دیگران را بخندانند بدون آنکه خودشان بخندند. این برنامه که به سبک مسابقات مشابه ژاپنی ساخته شده است، توانست با حضور بازیگران معروف و فرمت خاص خود، جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان ایرانی پیدا کند. در فصل سوم، حضور بازیگران محبوب یک چالش جدید برای برنامه بود که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

زمان پخش و نحوه تماشا قسمت اول فصل ۳ جوکر ۲

فصل سوم "جوکر 2" چهارشنبه‌ها ساعت 8 صبح از زردفیلم پخش می‌شود. این سریال از خرداد ماه ۱۴۰۳ منتشر شد و هر هفته یک قسمت جدید ارائه می‌شود. زردفیلم، مرجع دانلود جوکر 2 و سریال بازنده است و سریال های نمایش خانگی را کامل پشتیبانی می کند.

جوکر ۲ فصل جدید ارزش دیدن دارد ؟

در نهایت، قسمت اول از فصل سوم "جوکر ۲" با حضور آقایان، توانست نه تنها جایگاه خود را در میان مخاطبان حفظ کند، بلکه با خلاقیت‌ها و نوآوری‌هایی که ارائه داد، به یکی از قسمت‌های به یادماندنی این برنامه تبدیل شود. این برنامه نشان داد  می‌توان محتوایی جذاب و خلاقانه تولید کرد که مخاطبان را به خنده وادارد. "جوکر ۲" با این قسمت به خوبی توانست سنت‌شکنی کند و نشان داد می تواند در قالب طنز، موفق ظاهر شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha