• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403071612973
  • خبرنگار : 50294

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان:

دانشجویان دندانپزشکی کردستان در عرصه اردوهای جهادی پیشتاز هستند

دانشجویان دندانپزشکی کردستان در عرصه اردوهای جهادی پیشتاز هستند

ایسنا/کردستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: دانشجویان دندانپزشکی استان کردستان در عرصه اردوهای جهادی پیشتاز هستند.

محمد باقر خادم عرفان امروز (۱٦مهر) در مراسم جشن تحلیف ۲۷ دانشجوی دندانپزشکی در کردستان به پتانسیل بالای علمی و جهادی دانشکده دندانپزشکی اشاره و اظهار کرد: دانشکده دندانپزشکی از لحاظ ساختاری به عنوان جوان‌ترین دانشکده دانشگاه می‌باشد که در این سال‌ها شاهد موفقیت‌های علمی این دانشجویان در آزمون‌های کشوری و بین المللی بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: تلاش رئیس دانشکده و همکاران محترم این حوزه در برگزاری اردوهای جهادی متعدد دندانپزشکی در جای جای مناطق نیازمند استان و همچنین روحیه بالای جهادی دانشجویان این دانشکده باعث شده است که خدمات خدا پسندانه و کثیری به اقصی نقاط استان در این حوزه ارائه شود.

تاثیرگذاری در جامعە با دانش امکان‌پذیر است

مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه نیز به اهمیت علم و دانش در فرهنگ و تمدن ایرانی اشاره و بیان کرد: ارزش انسان‌ها به علم و آگاهی برمی‌گردد و تأثیرگذاری در جامعه تنها با داشتن دانش ممکن است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسفندی افزود: علم و آگاهی نشان‌دهنده قدرت و توانمندی این دو عنصر است، همچنین با نگاه به تحولات اروپا در قرن ۱۷ و نقش علم متوجه اهمیت این اهم ارزشمند خواهیم شد.

وی به اهمیت این تلاش‌ها در توانمندی و تأثیرگذاری در جامعه اشاره کرد و از تمام زحمات اساتید، خانواده و دانشجویان در راستای رسیدن به علم در جهت خدمت به مردم قدردانی نمود.

جشن تحلیف ۲۷ دانشجوی دندانپزشکی در کردستان برگزار شد

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: امروز هشتمین دوره از فارغ التحصیلان دانشکده دندانپزشکی با خاتمه به دوران تحصیلات دانشگاهی برای خدمت به مردم وارد عرصه خدمت می‌شوند که افتخار بزرگی برای ما و جامعه دانشگاهی خواهد بود.

رستگار خسروی با اشاره به اینکه قطعا ورود به عرصه خدمت با چالش‌های زیادی فرد را روبرو خواهد کرد، افزود: مسیر خدمت به مردم پر از تلخی‌ها و شیرینی‌ها خواهد بود که قطعا داشتن امید و روحیه مسئولیت‌پذیری، قدم گذاشتن در این مسیر را هموارتر خواهد کرد و مطمئن باشید ما و تمامی اساتید در تمام این لحظات کنار شما هستیم.

طی این مراسم کە در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد ۲۷ نفر از دانشجویان رشته دندانپزشکی ورودی سال ۱۳۹۷ امروز ۱۶ مهرماه فارغ التحصیل شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha