• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403071612698
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی:

سنجش نوآموزان در سال جدید همراه با توان‌بخشی انجام می‌شود

سنجش نوآموزان در سال جدید همراه با توان‌بخشی انجام می‌شود

رئیس سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی گفت: یکی از اهداف مهم ایجاد مراکز جامع سنجش و توان‌بخشی انجام مداخلات لازم در حوزه اختلالات یادگیری بوده، لذا در سال جاری اجرای هم‌زمان هر دو فعالیت سنجش نوآموزان بدو ورود و توان‌بخشی در مراکز جامع ضروری است.

به گزارش ایسنا، وبینار آموزشی فرآیندهای اجرایی سامانه «سیرت ۲» با حضور حدود ۴۱۰۰ نفر از مدیران و کارکنان مراکز جامع سنجش، آموزش، توان‌بخشی و مداخله بهنگام رشدی-تربیتی سراسر کشور در روز دوشنبه، ۱۶ مهرماه به‌صورت برخط و از طریق بستر شبکه مجازی «شاد» برگزار شد.

در این نشست، حجت اله الماسی، رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت: یکی از اهداف مهم ایجاد مراکز جامع سنجش و توان‌بخشی انجام مداخلات لازم در حوزه اختلالات یادگیری بوده، لذا در سال جاری اجرای هم‌زمان هر دو فعالیت سنجش نوآموزان بدو ورود و توان‌بخشی در مراکز جامع ضروری است.

وی ادامه داد: بنابراین مراکز ۲ تا ۳ روز در هفته را به ارائه خدمت به دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری و دیرآموز می‌پردازند و ۲ تا ۳ روز باقی‌مانده را به فعالیت سنجش نوآموزان ۶ ساله و زیر ۶ ساله اختصاص می‌دهند که روزهای تعیین‌شده متناسب با شرایط جمعیتی مراکز جامع می‌توانند بیشتر یا کمتر شود.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در ادامه آموزش‌های لازم باهدف آشنایی بیشتر مدیران و کارکنان مراکز با فرآیندهای اجرایی سامانه «سیرت ۲» و تسهیل در اجرای آن در مراکز آموزشی و توان‌بخشی ارائه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha