• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071612569
  • خبرنگار : 50348

استارت لیگ برتر هندبال با ۲ دیدار در نصف‌ جهان

استارت لیگ برتر هندبال با ۲ دیدار در نصف‌ جهان

ایسنا/اصفهان فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال از امروز با حضور سه نماینده از دیار نصف‌جهان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از روز ۱۵ مهرماه رسما آغاز شده و نمایندگان اصفهان کار خود را از امروز (۱۶ مهرماه) با دو دیدار خانگی و یک دیدار خارج از خانه شروع خواهند کرد.

در ابتدا تیم هندبال گیتی پسند پس از شگفتی‌سازی فصل قبل و ایستادن روی سکوی سوم، امروز در سالن شهید سجادی از نفت و گاز گچساران پذیرایی خواهد کرد.

گیتی‌پسند که در پنجره نقل ‌و انتقالات تابستانی تغییرات ۸۰ درصدی را در بدنه بازیکنان و کادرفنی اعمال کرده و با میانگین‌ سنی ۲۳ سال و ترکیبی جوان به استقبال سومین فصل حضور خود در لیگ ‌برتر هندبال رفته، از یک‌ماه قبل با تداوم هدایت کیوان صادقی به‌صورت مستمر برای کسب نتایج موفق به آماده‌سازی پرداخته است.

تیم هندبال گیتی‌پسند فصل گذشته در هر دو دیدار رفت‌وبرگشت نفت‌وگاز گچساران را شکست داد و به‌دنبال هت‌تریک مقابل این تیم است.

در سوی دیگر سپاهانی‌ها که دومین فصل هدایت شهداد مرتجی را سپری می‌کنند در سالن ۲۵ آبان اصفهان میزبان آلومینیوم اراک خواهند بود. 

مجتبی حیدرپور، محمد کیانی، فرهاد شفیعی، یاسین کبیریان‌جو، وحید مسعودی، میلاد قلندری، کامیار طاهری، مهدی بهنام‌نیا، کیانوش پالاد، مهدی موسوی، صابر حیدری و محمدرضا امیری از جمله بازیکنانی هستند که در فصل جدید پیراهن طلایی را بر تن کرده‌اند.

زردپوشان دیار زاینده‌رود فصل گذشته در دیدار رفت در اصفهان مهمان اراکی را با شکست ۲۷ بر ۲۱ بدرقه کردند و در دیدار برگشت نیز در اراک با نتیجه ۳۳ بر ۲۱ به برتری دست یافتند.

سپاهان نوین، دیگر نماینده هندبالی اصفهان نیز در نخستین دیدار خود مهمان سنگ‌آهن بافق، تیم تازه وارد لیگ برتر است. رافائل کاستیو، سرمربی تیم ملی هندبال تماشاگر ویژه دیدار این دو تیم خواهد بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha