• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403071612345
  • خبرنگار : 71145

به مناسب سالگرد عملیات طوفان الاقصی

حزب‌الله لبنان: تصمیم تاریخی جمهوری اسلامی ایران برای حمله به عمق رژیم اشغالگر را می‌ستاییم

حزب‌الله لبنان: تصمیم تاریخی جمهوری اسلامی ایران برای حمله به عمق رژیم اشغالگر را می‌ستاییم

حزب‌الله لبنان در نخستین سالگرد عملیات طوفان الاقصی تاکید کرد: رژیم صهیونیسی ظالم و متجاوز ثابت کرده است که موجودیتی شکننده است که بدون حمایت آمریکا توانایی ادامه حیات را نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله در سالگرد عملیات موفق مقاومت فلسطین تصریح کرد: این عملیات قهرمانانه اراده مقاومت فلسطین در مقابله با تجاوز، بی‌عدالتی و اشغالگری را به نمایش گذاشت. عملیات طوفان الاقصی اثرات تاریخی و پیامدهای راهبردی بر وضعیت کلی منطقه خواهد داشت تا اینکه با تحقق عدالت اشغالگری پایان یابد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا و متحدانش مسؤولیت کامل قتل، جنایت، بی‌عدالتی و تراژدی‌ها را بر عهده دارند.

حزب‌الله لبنان ادامه داد: جایی برای این رژیم موقت صهیونیستی در منطقه و بافت اجتماعی، فرهنگی و بشری ما وجود ندارد و آن یک غده سرطانی تهاجمی کشنده بوده و خواهد ماند که باید از بین برود، حتی اگر زمان زیادی ببرد.

طبق گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه خود افزود: ما پایداری مردم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها را پس از یک سال صبر، استقامت و قهرمانی، علیرغم مصیبت و درد ناشی از آن، می‌ستایم و آنها سزاوار پیروزی هستند.

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه تاکید کرد: از قدرت و شجاعت برادران مجاهد خود در جبهه‌های پشتیبانی در یمن عزیز و عراق بزرگ تمجید می‌کنیم. همچنین تصمیم تاریخی جمهوری اسلامی ایران برای حمله موشکی به عمق رژیم اشغالگر را می‌ستاییم.

حزب‌الله لبنان تصریح کرد: انفجار موشک در عمق خاک اراضی اشغالی تأثیرات بزرگ و پیامدهای عمده‌ای بر ماهیت این رویارویی آشکار با دشمن صهیونیستی دارد. تصمیم ما برای گشودن جبهه حمایت در هشت اکتبر برای حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شرافتمندانه آنها تصمیمی در جانب حقیقت، عدالت و انسانیت کامل است.

مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد: تصمیم ما برای گشودن جبهه حمایت در عین حال تصمیمی برای دفاع از لبنان و مردم آن است. به توانایی مردم بزرگ و مقاوم خود اطمینان داریم که تا زمانی که این ابر کنار رود، صبور، استوار و بااستقامت خواهند ایستاد.

حزب‌الله لبنان در پایان گفت: بعد از سختی آسانی و بعد از رنج و شدت، آسودگی را می‌بینیم. زمان شکست‌ها گذشت و نصر الله فرا رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha