• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071612188
  • خبرنگار : 50228

رییس هیات بسکتبال استان تاکید کرد:

نگاه ویژه به نخبه‌گزینی در بسکتبال خوزستان/ تلاش برای داشتن تیمی بومی در لیگ برتر

نگاه ویژه به نخبه‌گزینی در بسکتبال خوزستان/ تلاش برای داشتن تیمی بومی در لیگ برتر

ایسنا/خوزستان رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم در آینده یک تیم در بالاترین سطح بسکتبال ایران با استفاده از نیروهای بومی استان داشته باشیم.

محسن روشن‌ضمیر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برنامه های این هیات در چهار سال پیش رو، اظهارکرد: بهره گیری از تجربیات و دانش بزرگان و صاحب نظران بسکتبال خوزستان در تمام برنامه های اجرایی این رشته در استان مدنظر است. ضمن این که بکارگیری افراد توانمند و کاردان در کمیته‌ها و ارکان هیات نیز در دستور کار هیات قرار دارد.

او ادامه داد: هیات بسکتبال نگاه ویژه به جوانان و نخبه گزینی دارد تا بتوانیم از این علاقه‌مندان در بخش های اجرایی هیات نیز استفاده کنیم. هیات بسکتبال در آینده یک طرح آموزشی به صورت مستمر برای مربیان و داوران دارد و دوره های آموزشی و کارگاه های بازآموزی و نیز استفاده از مدرسان تراز اول از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

رییس هیات بسکتبال خوزستان عنوان کرد: تشکیل کمیته های فنی جهت انتخاب نفرات برتر به منظور تشکیل تیم های منتخب استان خوزستان، ساماندهی مربی و داوران و تهیه بانک اطلاعاتی از سوابق و رزومه آن ها نیز انجام خواهد شد.

او تاکید کرد: نظارت بر عملکرد باشگاه ها و حمایت از آن ها در رویدادهای کشوری نیز در دستور کار هیات قرار دارد. همچنین بهسازی و تعمیر سالن ۲۲ بهمن ورزشگاه تختی اهواز با جذب منابع لازم مدنظر است. ساخت و تجهیز خوابگاه های اطراف این سالن هم در دستور کار ما قرار دارد.

روشن ضمیر با تاکید بر بحث ترویج و گسترش رشته بسکتبال با جذب نوجوانان و نونهالان علاقه مند به این رشته، افزود: در چند سال گذشته در این مساله کم فروغ بوده‌ایم؛ برنامه‌ریزی و اجرای طرح استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش در همین راستا انجام خواهد شد.

او با بیان این که همچنین ساماندهی هیات‌های شهرستانی باید انجام شود، ادامه داد: جذب اسپانسر و فعالیت بازرگانی و اقتصادی مطابق با مفاد و آیین نامه هیات های ورزشی در جهت تقویت بنیه مالی هیات نیز در دستور کار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha