• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403071511770
  • خبرنگار : 50455

«برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» در قم رونمایی شد

«برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» در قم رونمایی شد

ایسنا/قم کتاب «برگه‌های سفید دیوهای سیاه» همزمان با سالروز حماسه فلسطین، طوفان‌الاقصی و روز «نسل‌کشی کودکان و زنان فلسطینی» طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان قمی در دبستان ابتدایی شهید عبدی‌پور رونمایی شد.

همزمان با ۱۵ مهر ماه، سالروز حماسه فلسطین، طوفان‌الاقصی و روز «نسل‌کشی کودکان و زنان فلسطینی»، آیین رونمایی از کتاب «برگه‌های سفید دیوهای سیاه» و پویش نامه و نقاشی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی به کودکان مظلوم غزه و بیروت با حضور مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، فخرالدین یوسف‌پور، مدیرخانه مطبوعات، حجت‌الاسلام علی فتح‌الله‌زاده، رئیس موزه و کتابخانه آستان حضرت فاطمه معصومه(س)، محمد مهاجرانی، نویسنده، محمدحسین قاسمی، مدیر انتشارات کتابک، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و کادر آموزشی و دانش‌آموزان دبستان شهید عبدی‌پور به میزبانی این دبستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد مهاجرانی، نویسنده کتاب «برگه‌های سفید دیوهای سیاه» در این مراسم گفت: سال‌های زیادی است که همه فکر و ذهنم در خدمت کودکان است و دوست دارم کار برای کودکان بنویسم، در حال حاضر بسیاری از از درس‌هایی که کودکان دبستانی در کتاب هدیه‌های آسمانی می‌خوانند را من نوشتم.

وی با بیان اینکه یکی از کتاب‌هایی که نوشتم، کتاب «برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» است و همزمان با آغاز عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی نوشتن آن را آغاز کردم، افزود: از مدیریت مدرسه شهید عبدی‌پور و مسئولان استانی که از این پویش و مراسم پشتیبانی کردند سپاسگزارم و خوشحالم که به لطف خدا کتابی نوشتم که مورد توجه کودکان قرار گرفته است.

همچنین در این مراسم و در راستای اجرای «سند ملی خواندن»، زنگ کتابخوانی و آغاز پویش کتابخوانی مهیا و یحیی به‌صورت نمادین به صدا آمد.

در پایان این مراسم، با حضور نمادین شخصیت اصلی کتاب مهیا و ضمن ارائه صحبت‌هایی از امید، مقاومت، از کتاب «‌برگه‌های سپید، دیوهای سیاه» رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha