• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403071511654
  • منبع : نمایندگی قزوین

برگزاری نمایشگاه «خانه مدرن» در قزوین و حمایت از تولید ملی

برگزاری نمایشگاه «خانه مدرن» در قزوین و حمایت از تولید ملی

ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن در قزوین در راستای حمایت از تولید ملی خبر داد.

احمد خورگامی در خصوص برگزاری نمایشگاه تخصصی خانه مدرن اظهار کرد: این رویداد با هدف معرفی آخرین دستاوردهای صنعت مبلمان، لوازم خانگی، سرویس خواب، لوستر و چراغ‌های زینتی، کالای خواب، فرش و تابلوفرش دستباف برگزار خواهد شد و حضور بهترین برندها و تولیدکنندگان ملی در این نمایشگاه، فرصتی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا با جدیدترین و مدرن‌ترین محصولات این صنایع آشنا شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به فروش ویژه و اقساطی محصولات در این نمایشگاه، گفت: یکی از مزایای مهم این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان، فروش اقساطی محصولات از جمله لوازم خانگی، مبلمان، لوستر و سایر کالاهای خانه مدرن است که با شرایط ویژه در اختیار مردم قرار می‌گیرد و این فرصتی استثنایی برای کسانی است که قصد نوسازی خانه‌های خود یا تهیه جهیزیه را دارند.

وی یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه خانه مدرن حمایت از تولید ملی دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه نه‌تنها محلی برای ارائه و فروش محصولات است، بلکه اهداف مهمی مانند حمایت از تولیدات ملی، حذف واسطه‌گری، ایجاد نمایندگی‌های جدید در استان، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و آشنایی با سلیقه‌های مصرف‌کنندگان را دنبال می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: تولیدکنندگان از این فرصت استفاده می‌کنند تا محصولات خود را مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه کنند، که به نفع مصرف‌کنندگان خواهد بود. ضمن اینکه این نمایشگاه فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به دکوراسیون داخلی فراهم می‌کند.

بنا بر اعلام شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، وی در ادامه بیان کرد: در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان امکان خرید مستقیم از تولیدکنندگان را دارند که این امر به کاهش هزینه‌ها و حذف واسطه‌گری منجر می‌شود. همچنین، بسیاری از تولیدکنندگان برای ایجاد انگیزه خرید، تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند که بازدیدکنندگان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

خورگامی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ مهر ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود، هدف ما ارائه بهترین‌ها به مردم است و امیدواریم این نمایشگاه بتواند هم برای تولیدکنندگان و هم برای بازدیدکنندگان، دستاوردهای مثبت و قابل توجهی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha