• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071511653
  • خبرنگار : 50177

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

توسعه پارک علم و فناوری لرستان گام‌ اساسی در جهت توسعه اشتغال دانش‌بنیان است

توسعه پارک علم و فناوری لرستان گام‌ اساسی در جهت توسعه اشتغال دانش‌بنیان است

ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی توسعه پارک علم و فناوری لرستان را یکی از گام‌های اساسی در جهت توسعه اشتغال دانش‌بنیان برشمرد.

رضا سپهوند امروز ۱۵ مهرماه دربازدید از مجموعه پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به اهمیت نقش پارک‌ها در ایجاد اشتغال پایدار، بر لزوم حمایت از پارک لرستان به عنوان متولی امر توسعه فناوری و به تبع آن، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغالزایی تخصصی در استان تاکید کرد.

وی در بازدید از واحدهای فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک و گفت‌وگوی مستقیم با مدیران این واحدها و آشنایی با فعالیت‌های آنان، دستاوردهای جوانان و نخبگان پارک علم و فناوری لرستان را برجسته و قابل ستایش برشمرد و در خصوص توسعه بازار واحدهای فناور در داخل استان و پیگیری جهت تسهیل صدور مجوزهای مورد نیاز از مراجع ذیصلاح قول پیگیری و مساعدت داد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی حمایت از توسعه پارک علم و فناوری لرستان را یکی از گام‌های اساسی در جهت توسعه اشتغال دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: به عنوان نماینده مردم خرم آباد و  لرستان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای ارتقاء بودجه پایه، تامین بودجه مورد نیاز جهت محوطه‌سازی و تجهیزات مورد نیاز ساختمان فناوری پارک، افزایش اراضی پارک و ایجاد راه دسترسی مستقل تلاش و پیگیر لازم را انجام خواهیم داد.

در این بازدید رئیس پارک علم و فناوری لرستان از توجه ویژه نماینده مردم به مقوله اشتغال‌زایی دانش بنیان در استان و حضور در پارک علم و فناوری لرستان جهت رفع مشکلات پیش روی توسعه فناوری در استان تشکر کرد.

امین گراوند در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" و با توجه به مشکلات فناوران در زمینه تولید و بازاریابی محصولاتشان، خواستار پیگیری نمایندگان استان جهت جذب مشارکت سرمایه گذاران داخلی در راه اندازی کارگاه های تولیدی و توسعه بازار آنها شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha