• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403071511511
  • خبرنگار : 71460

سایت AFC: ایران - ازبکستان نبردی جذاب برای صدرنشینی در گروه A

سایت AFC: ایران - ازبکستان نبردی جذاب برای صدرنشینی در گروه A

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از دیدار دو تیم ازبکستان و ایران به عنوان تقابل دو تیم مدعی برای صدرنشینی یاد کرد.

به گزارش ایسنا، دو راند ابتدایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا با بازی‌های هیجان‌انگیز، نتایج شوکه‌کننده و گل‌های شگفت‌انگیز، تماشایی بود. از پنجشنبه دور سوم این رقابت‌ها آغاز می‌شود و به همین خاطر سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نگاهی به وضعیت سه گروه انداخته که قرار است شش سهمیه آسیا برای جام جهانی بعد از پایان این دور از رقابت‌ها مشخص شود.

گروه A

دیدار ازبکستان و ایران در ورزشگاه بنیادکار تاشکند بسیار حساس و تماشایی است و سرنوشت صدر جدول این گروه را مشخص خواهد کرد. هر دو تیم شش‌امتیازی‌اند. ازبکستان در دو بازی ابتدایی خود کره شمالی و قرقیزستان را شکست داده و ایران نیز مقابل قرقیزستان و امارات پیروز شده است. بازی حساس دو تیم، این نوید را می‌دهد که یک رقابت جذاب را شاهد باشیم. دو تیم در دور قبلی رقابت‌ها نیز دو بار برابر هم به میدان رفتند که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید و برنده‌ای نداشت. با توجه به اینکه یکی یا هر دو تیم بعد از پایان بازی امتیاز از دست می‌دهند، دیگر تیم‌های گروه A به دنبال کسب برد در بازی‌هایشان‌اند تا اختلافشان را با صدر کم کنند. امارات پس از پیروزی چشمگیر ۳-۱ مقابل قطر برابر تیم ملی ایران شکست خورد و حالا میزبان کره شمالی است که به امتیاز نیاز دارد.

قطر که قصد دارد برای اولین بار از راه انتخابی به جام جهانی فوتبال راه پیدا کند، به شدت به سه امتیاز دیدار با قرقیزستان نیاز دارد؛ چرا که شکست مقابل امارات و تساوی مقابل کره شمالی شرایط را برای این تیم سخت کرده است. قرقیزستان نیز بعد از دو شکست، در قعر جدول قرار گرفته و نیاز مبرمی به کسب برد دارد.

بازی‌های پنجشنبه‌شب گروه A

ازبکستان - ایران
محل برگزاری: ورزشگاه بنیادکار، تاشکند

امارات -  کره شمالی
محل برگزاری: ورزشگاه بن زاید، العین

قطر - قرقیزستان
محل برگزاری: ورزشگاه الثومه، دوحه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۳:۴۳

خب این بازی‌های پنجشنبه شب تاریخ نداره؟