• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403071511509
  • خبرنگار : 50469

برگزاری برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری در ایلام طی هفته کودک

برگزاری برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری در ایلام طی هفته کودک

ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: در هفته ملی کودک بیش از ده‌ها برنامه شاخص استانی ویژه کودکان و نوجوانان با شعار «برای کودکان، برای آینده» برگزار و بالغ بر ۱۴۰ برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در سطح مراکز کانون برگزار می‌شود.

«فاطمه رستگار» در این خصوص اظهار کرد: در این ایام پویش ادبی «روز بدون جنگ» ویژه مراکز کانون استان با محوریت کودکان غزه و لبنان در قالب شعر و داستان و دلنوشته ادبی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان ایلام ادامه داد: همچنین بخش اول مرحله استانی بیست وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در قالب جشن و ویژه برنامه قصه‌گویی در مراکز ثابت استان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری وادبی در ۱۸ مرکز ثابت استان در قالب ویژه برنامه، کارگاه‌های عمومی و تخصصی، جشن کودک، نوجوان و خانواده در راستای تقویت حضور خانواده‌ها در فعالیت‌ها وبرنامه‌های کانون و معرفی بیشتر دستاوردهای کانون به مخاطبان وخانواده‌ها اجرا می‌شود.

این مسئول افزود: به مناسبت گرامیداشت این هفته، کودکان و نوجوانان موفق عضو مراکز کانون شهر ایلام به همراه مدیرکل و کارکنان کانون استان با نماینده محترم ولی فقیه دراستان وامام جمعه ایلام دیدار می‌کنند.

رستگار ادامه داد: ویژه برنامه پرواز بادبادک‌ها نیز روز دوشنبه ۱۶ مهرماه همزمان با روز جهانی کودک در ایلام برگزار می شود.

وی تصریح کرد: جشنواره بازی‌های بومی محلی ویژه بچه‌های روستا با محوریت مراکز سیار روستایی (در قالب پیک امید در راستای رعایت عدالت آموزشی و فرهنگی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفته ملی کودک برگزار می شود، در همین راستا فاز دوم طرح هرکلاس یک قفسه کتاب با محوریت مدارس مناطق محروم و آسیب دیده( مدارسه ۱۲ فروردین و آینده سازان) با اهدا قفسه کتاب و کتاب اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان ایلام بیان کرد: روزگار کودکی «ویژه برنامه مکاتبه ای ویژه اعضا ادبی مکاتبه‌ای و نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه کودک ونوجوان استان برگزار و ایستگاه مطالعه بخش کودکان بیمارستان امام (ره) نیز در این ایام با حضور کانون یاران شهر ایلام شارژ کتاب می‌شود.

در این هفته تمام مراکز ثابت استان عضویت رایگان خواهند داشت. 

هفته کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه است.
انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha