• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071511503
  • خبرنگار : 30147

ضرب‌الاجل دادستان خواف برای ارتقای ایمنی محور خواف- سنگان

ضرب‌الاجل دادستان خواف برای ارتقای ایمنی محور خواف- سنگان

ایسنا/خراسان رضوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خواف دستورات لازم را به مسئولین ذیربط برای کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی در محور خواف- سنگان صادر کرد.

سید محمد رسولی ۱۵ مهرماه در راستای اجرای مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم، ضمن بازدید میدانی از نقاط حادثه‌خیز، اظهار کرد: با توجه به تأکید رئیس دادگستری شهرستان خواف مبنی بر پیگیری هر چه سریع‌تر مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم در موضوع تصادفات رفع نواقص موجود در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این تصمیمات، اداره راهداری خواف موظف شد ظرف یک هفته آینده اقدامات مربوط به آشکارسازی، آرام‌سازی و خط‌کشی جاده در اطراف مدارس حاشیه جاده خواف- سنگان را اجرا و نسبت به ایمن‌سازی مناسب ورودی روستای برآباد طبق نظر کارشناسان مربوطه اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب خواف خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تصادفات دانش‌آموزان، مقرر شد پلیس راهور با موتورسیکلت‌ سوارانی که بدون مدارک و گواهینامه و با انجام تخلفات حادثه‌ساز تردد می‌کنند برخورد کرده و به مدت سه ماه موتورسیکلت آنان‌ توقیف شود.

وی با بیان اینکه با پیگیری انجام شده از سوی مسئولان، به زودی دوبانده شدن محور خواف به سنگان این شهرستان تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار کرد: با توجه به حادثه ترافیکی منجر به فوت یکی از شهروندان در ورودی شهر سنگان ضمن بازدید از محل حادثه دستورات لازم به شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی داده شد.

رسولی بیان کرد: همچنین شهردار و رئیس شورای سنگان قول مساعد نسبت به تعامل و همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت استقرار افسر کارشناس در این شهر دادند.

وی افزود: امید داریم بتوانیم با پیگیری تلاش جهاد گونه مسئولان و همراهی مردم در رعایت قوانین و مقررات، شاهد اتفاقات خوب در شهرستان خواف باشیم و هیچ خانواده‌ای درگیر آسیب و رنج ناشی از تصادف نباشد.

این بازدید با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، رئیس پلیس راهور، نماینده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهردار سنگان و رئیس شورای شهر سنگان صورت گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha