• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071511331
  • خبرنگار : 50229

با نصب ۳۴ ترانسفورماتور؛

شبکه برق غرب و شمال غرب اهواز تقویت شد

شبکه برق غرب و شمال غرب اهواز تقویت شد

ایسنا/خوزستان مدیرعامل توزیع برق اهواز گفت: با نصب ۳۴ دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار بیش از ۲۸۰میلیارد ریال برق  منطقه غرب و شمال غرب شهرستان اهواز تقویت شد.

محمد فراتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون و به منظور بهبود کیفیت ولتاژ مشترکین برق تعداد ۳۴دستگاه ترانسفوماتور در بخش‌هایی از منطقه غرب و شمال غرب اهواز با اعتبار بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه تامین برق مطمئن و پایدار اصلی‌ترین هدف مجموعه برق اهواز است، افزود: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از ابتدای سال جاری و به دنبال گرمای طاقت فرسای شهرستان اهواز که موجب افزایش بار شبکه نیز می‌شود، واحدهای مهندسی این شرکت نسبت به اندازه‌گیری میزان بار ترانسفورماتورهای موجود و همچنین نصب ۳۴دستگاه ترانسفورماتور جدید هوایی به ظرفیت ۱۰.۳۰۵ کیلوولت آمپر در بخش‌هایی از غرب و شمال غرب اهواز شامل کیانشهر، مهرشهر، کیان آباد، کیانپارس، کوی انقلاب، کمپلو، کوی سیاحی، کوی سلیم آباد، سه راه خرمشهر و نهضت آباد اقدام کرده‌اند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز رضایتمندی مشترکین برق را سرلوحه کار این شرکت دانست و گفت: امور برق منطقه ۲ این شرکت دارای بیش از ۱۳۱ هزار و ۳۸۳ مشترک برق است که از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۰۸ اشتراک جدید به شهروندان اهوازی ساکن در این منطقه واگذار شده است. 

وی افزود: با توجه به شرایط محیطی شهرستان اهواز که استفاده از سیستم‌های سرمایشی در طول دوره گرم سال بسیار ضروری است، تامین برق مردم در مناطق گرمسیر کشور نیازمند نصب ترانسفورماتور و تجهیزات شبکه با ظرفیت بالاتری است که این مهم با تلاش همکاران این شرکت همواره در دستور کار قرار دارد.       

فراتی گفت: این پروژه با اعتبار بیش از ۲۸۰میلیارد ریال از محل منابع داخلی به بهره‌برداری رسیده است. 
 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha