• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403071411106
  • خبرنگار : 90047

میرشاد ماجدی: با دیپلماسی مشکل میزبانی از قطر را حل می‌کنیم

میرشاد ماجدی: با دیپلماسی مشکل میزبانی از قطر را حل می‌کنیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مسوولان ورزش کشور در این زورخانه گرد هم آمده‌اند تا نشان دهند جبهه مقاومت همچنان زنده است.

به گزارش ایسنا، میرشاد ماجدی که در مراسم  گرامیداشت شهدای مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان حضور داشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مدیران و مسوولان ورزش کشور در این زورخانه دور هم گرد آمده‌اند تا نشان دهند جبهه مقاومت همچنان زنده است.

وی گفت: مردم خوب کشورمان با حضور در نماز جمعه یک بار دیگر نشان دادند که پایبند نظام و مردم کشورشان هستند. امروز هم مدیران ورزش جمع شده‌اند تا ثابت کنند که حرف ها فقط در زبان نیست و همواره تلاش کردند تا شر صهیونیست ظالم از زمین کنده شود.

ماجدی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش همیشه در مقطع حساس حضور خود را نشان داده و در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور پرشور مردم بودیم و در نماز جمعه نیز این اتفاق رخ داد. امروز هم خوشحالیم که اکثر مدیران عالی رتبه ورزش کشور اینجا حضور دارند. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که بدانند ایران و به ویژه ورزشکاران تنها به دنبال بازی و گرفتن مدال نیستند.

وی خاطرنشان کرد: باید با تدبیر و برنامه نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم. با دیپلماسی که با فیفا و AFC خواهیم داشت این مشکل را حل خواهیم کرد که بازی ایران و قطر ۲۴ مهر در مشهد برگزار شود. همه دنیا می‌دانند که ایران مکانی امن و سالم است.

ماجدی درباره استادیوم تختی و شهر قدس نیز تصریح کرد: تختی شرایط خوبی دارد و امیدوارم استادیوم خوبی برای برگزاری رقابت های لیگ برتر باشد. درباره شهر قدس نیز باید بگویم واقعا جای تشکر دارد از شهردار و شورای شهر قدس که کار ۳-۴ ساله را ۳-۴ ماهه انجام دادند. نمی‌خواهیم بگوییم کار صددرصد و عالی انجام شد اما زحمت زیادی کشیده شد تا این دو زمین را به رقابت های لیگ برتر برسانند. اگر این دو زمین نبود، مشخص نبود تیم‌های ما کجا بازی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha