• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403071411066
  • خبرنگار : 71496

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به الجلیل

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به الجلیل

در حالی که منابع خبری از حمله موشکی به ساختمانی در شهرک اشغالی کرمئیل در الجلیل خبر دادند، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با موشک‌های خود این منطقه را هدف قرار داده است. شهر اشغالی صفد نیز امروز هدف حمله موشکی حزب‌الله لبنان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلیر و شریف آن، دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به حملات وحشیانه اسرائیل به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۱۰ بعد از ظهر امروز شنبه پنج اکتبر ۲۰۲۴ شهرک اشغالی «کرمئیل» را موشک‌های خود هدف قرار دادند.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ده‌ها موشک از لبنان به سمت شهرک اشغالی «کرمئیل» در الجلیل واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شدند.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این رابطه گزارش دادند که در حمله‌ای موشکی به شهرک کرمئیل، ۳۰ موشک شلیک شدند که «تعدادی» از آنها به منطقه اصابت کردند.  

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که گزارش‌هایی دال بر سقوط موشک‌هایی در منطقه کرمئیل در شمال شرق حیفا و زخمی شدن سه تن دریافت کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد: در پی شلیک موشک‌هایی از لبنان به سمت کرمئیل و اطراف آن، خسارات مالی شدیدی وارد آمده است.

وبگاه عبری «واللا» نیز اعلام کرد که برخی ساختمان‌ها در کرمئیل و دیر الاسد به شکل مستقیم هدف موشک‌های شلیک شده از لبنان قرار گرفتند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: در نتیجه این حمله موشکی، آتش‌سوزی‌هایی در چند نقطه در نزدیکی کرمئیل ایجاد شد.

برخی شاهدان عینی به تلویزیون «العربی» گفتند: موشک‌هایی به یک پایگاه نظامی اسرائیلی در الجلیل سفلی اصابت کردند.

پایگاه «صابرین نیوز» نیز اعلام کرد که در پی حملات موشکی آژیرهای هشدار در شهرک «دویو» در الجلیل غربی به صدا درآمدند.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان-حزب‌الله اعلام کرد که ساعت ۲:۲۰ بعدازظهر امروز شهر اشغالی «صفد» را با موشک‌های خود هدف قرار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha