• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071410844
  • خبرنگار : 50663

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

خون شهدا درخت تفکر انقلابی را مستحکم‌تر خواهد کرد

خون شهدا درخت تفکر انقلابی را مستحکم‌تر خواهد کرد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله و همچنین شهادت سردار نیلفروشان گفت: هرچه خون شهدای عزیز ما به زمین ریخته شود، درخت تفکر انقلابی مستحکم‌تر خواهد شد و این مساله‌ای است که استکبارگران و صهیونیست‌ها به آن توجهی ندارند.

مهدی ناصحی امروز، ۱۴ مهرماه، در  یک‌صد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: تصور استکبارگران و صهیونیست‌ها این است که با حذف کردن افراد، آتشی که به خانه آنها افتاده خاموش می‌شود، در حالی که این‌گونه نیست.

ناصحی بیان کرد: از سوی اعضای شورای شهر از دلاوری‌های پاسداران سبزپوش و بلندقامت انقلاب که با حرکت بسیار هوشمندانه در زمان مناسب خود پاسخ این اقدام وحشیانه را دادند تشکر می‌کنم. باید به دستان و بازوی این عزیزان بوسه زد که امنیت جمهوری اسلامی را رقم می‌زنند و گنبد پوشالی به اصطلاح آهنین رژیم صهیونیستی را در حمله موشکی وعده صادق ۲ به تمسخر گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: حتما این پیام به اسرائیل جنایتکار رسیده که اگر غلط اضافه کند پاسخ بعدی محکم‌تر خواهد بود.‌ اتکای این رژیم به کشورهای آمریکا و انگلیس ره به جایی نخواهد برد، این کشورها او را در عرصه جنگ با محور مقاومت و جمهوری اسلامی تنها گذاشتند، بنابراین باید بدانند اگر زیاده‌روی کنند جایی در منطقه نخواهد داشت. امیدواریم وعده رهبر معظم انقلاب محقق شود و دیگر اثری از این لکه ننگ نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور دندان‌شکن و حماسی در جمعه نصر با حضور رهبری انقلاب نشانه این است که این نظام از استحکام کافی مبنایی برخوردار است. رهبر معظم انقلاب با حضور خود نشان داد هیچوقت ترسی از تهدید رژیم قدس ندارد و مردم با حضور خود نشان دادند که آماده‌اند خون خود را هدیه کنند تا نهال جمهوری اسلامی مستحکم‌تر شود.

ناصحی با اشاره به ۱۳ مهرماه، آغاز هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: عزیزان نیروی انتظامی در داخل و خارج کشور مورد هجمه گروهک‌های تکفیری قرار گرفتند و جان خود را برای امنیت کشور فدا کردند. این افراد برای ارتقا امنیت و ایمنی مردم تلاش می‌کنند که از زحمات، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در رابطه با  ۱۴ مهرماه، روز دامپزشکی نیز تصریح کرد: بسیاری از اقدامات دامپزشکان منجر به ارتقا سلامت مردم می‌شود که این شایسته تقدیر است. ۱۶ مهرماه نیز روز ملی کودک است.

وی اضافه کرد: ۲۰ مهرماه روز بزرگداشت حافظ و زادروز حکیم فردوسی بوده که مهم‌ترین حماسه‌سرای ایران اسلامی و افتخار این شهر است. ما در شورای شهر اقدامات مهمی را در ارتقا فرهنگ و ادب فارسی و حماسی انجام دادیم و در توس نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha