• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071410639
  • خبرنگار : 50649

دبیر اجرایی خانه کارگر شیراز:

از دستگاه‌های مسئول تأمین ایمنی کارگران گله‌مندیم

از دستگاه‌های مسئول تأمین ایمنی کارگران گله‌مندیم
عکس تزئینی است

ایسنا/فارس دبیر اجرایی خانه کارگر شیراز ضمن گرامیداشت یاد کارگران معدن طبس، از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌هایی که مسئولیت ایمنی کارگران را برعهده دارند، گلایه کرد.

علی راستگو امروز، ۱۴ مهرماه در اختتامیه مسابقات قرآن تأمین اجتماعی فارس با گرامیداشت یاد کارگران مظلومی که در معدن طبس از میان ما رفتند، گفت: از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌هایی که مسئولیت ایمنی کارگران را بر عهده دارند، گلایه‌مند هستیم و امیدواریم با رعایت ضوابط و قوانین شاهد چنین رویدادهای تلخی نباشیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر شیراز ضمن گرامیداشت یاد کارگران معدن طبس، از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌هایی که مسئولیت ایمنی کارگران را برعهده دارند، ابراز گلایه کرد.

وی خواستار رسیدگی به معیشت کارگران شد و بیان کرد: کارگران در افزایش تولید، ارتقای بهره‌وری و مهم‌تر از همه تحقق شعار سال نقش اساسی دارند و ارج نهادن به تلاش‌های آن‌ها می‌توان به عزت و بالندگی کشور امید بست.

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان فارس در بخش دیگری از سخنانش از بازنشستگان درخواست کرد تا اهتمام بیشتری نسبت به آگاهی از اطلاعیه‌ها و رویدادها داشته و مطالبه گر حقوق قانونی خود باشند.

دبیر اجرایی خانه کارگر شیراز همچنین گفت: از بازنشستگان درخواست داریم پیوند و ارتباطات خود را با تامین اجتماعی تقویت کرده و در آیین‌هایی که برگزار می‌شود، مشارکت پررنگی داشته باشند.

وی با اعلام این خبر که کانون بازنشستگان برنامه‌های متعددی را در دست انجام دارد، اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه ما رساندن کارگران به حق و حقوقی است که شایسته دستیابی به آن هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون جانفشانی شهدا است و همه ما وظیفه داریم خدمت به جامعه و تکریم ارباب رجوع نهضت مقدس آنان را ادامه دهیم و به وصایای ارزشمند آن‌ها عمل کنیم.

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان فارس با عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله و شهدای نهضت مقاومت اظهار کرد: خون مطهر شهدا زمینه‌ساز نابودی همیشگی رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهد شد  و چهره منفور آن‌ها را به جهانیان نشان داد.

وی با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشور در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی گفت: با انجام عملیات «وعده صادق۲» غرور ملی همه ایرانیان فوران کرد و موجی از شادی کشور را فراگرفت.

دبیر اجرایی خانه کارگر شیراز خواستار برگزاری بیشتر محافل قرآنی در سطح جامعه شد و گفت: عمل به فرمایشات پروردگار متعال و قرائت قرآن انسان را در مسیر صحیح قرار می‌دهد.

راستگو، حضور طیف‌های متنوع سنی در مسابقات قرآنی را ارزشمند توصیف کرد و افزود: فراگیری ارزش‌های دینی در جامعه به استحکام بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌انجامد و باید با برگزاری محفل‌های قرآنی به استقبال این موضوع رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha