• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403071410528
  • خبرنگار : 71516

تاکید فرمانده مقاومت لبنان بر کشته و زخمی شدن ۲۰ نیروی ویژه صهیونیست در مناطق مرزی

تاکید فرمانده مقاومت لبنان بر کشته و زخمی شدن ۲۰ نیروی ویژه صهیونیست در مناطق مرزی

یک فرمانده در اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد تصاویر و ویدیوهایی که ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کند از داخل شهرک‌های لبنانی نیست و بهایی که این رژیم برای گرفتن آن می‌پردازد بسیار سنگین است.

به گزارش ایسنا، یک افسر میدانی در اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان شامگاه جمعه گفت: تصاویری که امروز ارتش اسرائیل از سربازان خود در نزدیکی منازلی در یک روستای مرزی در جنوب لبنان منتشر کرد، در نقطه‌ای جغرافیایی به تصویر کشیده شده است که ده‌ها متر دورتر از اراضی اشغالی است. همگان می‌دانند برخی از ساکنان جنوب خانه‌های خود را در نزدیکی مرزها ساخته‌اند.

این افسر به المیادین گفت: بهای دستیابی به این تصاویر که بنیامین نتانیاهو بحران زده به شدت به آن نیاز دارد بیش از ۲۰ کشته و زخمی در نیروهای ویژه اسرائیل بود که ارتش اسرائیل آن را کتمان و سانسور می‌کند.

افسر میدانی حزب‌الله گفت: سربازان یگان ویژه ارتش دشمن صهیونیستی عصر روز جمعه و بعد از حملات توپخانه‌ای و هوایی برای پیشروی از ۲ محور به سمت شهرک‌های مارون الراس و یارون تلاش می‌کردند. بعد از رسیدن آن‌ها به کمین‌های از پیش آماده شده مقاومت، مبارزان ما با ندای لبیک یا نصرالله تعدادی بمب را منفجر کرده و با سلاح و خمپاره از مسافت صفر وارد درگیری با این نیروها شدند که منجر به کشته و زخمی شدن آن‌ها و عقب نشینی‌شان تحت حملات توپخانه‌ای دشمن شد.

تاکید فرمانده مقاومت لبنان بر کشته و زخمی شدن ۲۰ نیروی ویژه صهیونیست در مناطق مرزی
رزمندگان مقاومت

افسر حزب‌الله همچنین تاکید کرد: مبارزان مقاومت اسلامی هرگونه تحرک دشمن در جبهه‌های جنوب لبنان را رصد کرده و به آن پاسخ می‌دهند و با موشک و گلوله‌های توپ سربازان دشمن را وادار به عقب نشینی به پایگاه‌هایشان در طول خط مرزی در اراضی اشغالی می‌کنند.

اظهارات این افسر مقاومت پنج روز بعد از شروع عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان است. به دلیل مقاومت شدید نیروهای حزب‌الله لبنان ارتش این رژیم نتوانسته به هیچ پیشروی در جنوب لبنان بپردازد و متحمل خسارات سنگینی نیز شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه (ششم مهر) نیز منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شد. حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha