• جمعه / ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071310182
  • خبرنگار : 50160

فرمانده انتظامی استان زنجان:

به هیچ عنوان مغلوب جوسازی دشمن نخواهیم شد

به هیچ عنوان مغلوب جوسازی دشمن نخواهیم شد

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مردم در صحنه‌های مختلف یار و یاور پلیس بوده‌اند و به همین دلیل شعار هفته فراجا «پلیس هوشمند مردم قانون‌مدار» انتخاب شد.

سردار محمد طراقیه امروز (جمعه ۱۳ مهرماه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان ضمن تبریک اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات وعده صادق ۲، با بیان اینکه امروز وظیفه فراجا حفظ آرامش و امنیت است، اظهار کرد: فراجا با ناهنجاری‌های اجتماعی و براساس قانون برخورد می‌کند. به هیچ عنوان مغلوب جوسازی دشمن در داخل و خارج از کشور نخواهیم شد.

وی گفت: به برکت خون شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و بسیجیان مخلص در زمینه تولید امنیت با تمام وجود ایستاده‌ایم. هر چند دشمن به دنبال آن است که این آرامش را خدشه‌دار کند ولی موفق نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بدون حضور مردم و دعای خیر آنان نمی‌توانیم از پس امور برآییم، عنوان کرد: مردم با هوشیاری و بصیرت، مسیر خود را به خوبی انتخاب کرده و در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها در کنار نیروی انتظامی جهت نتیجه‌گیری بهتر در انجام مأموریت‌ها هستند.

طراقیه با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون اقدامات مهمی انجام شده است، ابراز کرد:در دو دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، مأموریت سفرهای نوروزی، گرامی‌داشت شهدای خدمت و برگزاری دور دوم انتخاب مشارکت ماموران نیروی انتظامی را شاهد بودیم.

وی افزود: فراجا با ناهنجاری‌های اجتماعی بر اساس قانون برخورد می‌کند و به هیچ عنوان مغلوب جوسازی دشمن در داخل و خارج از کشور نخواهیم شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۷ در راستای رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی بوده در حال ارائه خدمات است، اظهار کرد: ۱۶ درصد افزایش تماس در این زمینه را شاهد هستیم و این نشانه اعتماد مردم به پلیس است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha