• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071209991
  • خبرنگار : 50228

کلانتری: سه چهار جیره‌خوار را به خدا واگذار می‌کنم/ آبرویم رفت

کلانتری: سه چهار جیره‌خوار را به خدا واگذار می‌کنم/ آبرویم رفت

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برای آمدن به مسجدسلیمان، نه رانت داشته‌ام، نه التماس کرده‌ام و نه وزیر و وکیل داشته‌ام ولی آن سه چهار آدم جیره‌خوار که مغازه شان را پر از لاستیک می‌کنند یا به حساب آن‌ها پول واریز می‌کنند را به خدا واگذار می‌کنم.

علی اصغر کلانتری در نشست خبری پس از بازی با نفت و گاز گچساران که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهارکرد: بازی در ۵ دقیقه اول عجیب بود که روی ضربه کرنر غفلت کردیم و گل خوردیم. در نیمه اول بازی ۸۰ به ۲۰ به سود ما بود و فرصت گلزنی هم داشتیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی پایاپای بود و دو تیم فرصت داشتند. در روزی که نباید بازی را واگذار می کردیم، شکست خوردیم. تیمی که یک ماه حدود ۱۲ بازیکنش از مسابقات رسمی خارج باشند به راحتی نتیجه نمی رسد.

کلانتری در ادامه نیز بیان کرد: سه چهار نفر گماشته هستند که شرایط جیره خواری شان بسته شده است. افتخار می کنم تیمی سالم بسته ایم. تمام زیر ۲۳ ساله های تیم مان بومی و ۹۹ درصد آنها مسجدسلیمانی هستند. یک ریال هم پول دریافت نکرده ایم. در این مدت فشار وحشتناکی روی من و بازیکنانم بود. بازیکنانم با شرف هستند و کارشان را انجام دادند. در روزهای وحشتناکی قرار گرفتیم و خدانکند مربی در چنین روزهایی قرار بگیرد.

او بیان کرد: امشب باید با مدیریت صحبت کنم. فکر کنم مشکل من هستم. در این جا هیچ چیز سرجایش نبوده است. واریزی هم نبوده که بازیکنان و اعضای تیم روحیه بگیرند. انگار کار جایی گره خورده است و اگر گره من کلانتری یا اصول کاری ام هست، دست آنها را برای هر تصمیمی باز می گذارم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من نه رانت داشته ام، نه  التماس کرده ام و نه وزیر و وکیل داشته ام. آبروی ورزشی ام رفت؛ ۱۵ سال است مربیگری می کنم که ۱۳ سال آن تیم هایم بالای جدول بوده اند و برای صعود جنگیده اند. خود مسئولان باشگاه از من خواستند که بیایم و بعد این رفتارها را با من دارند. البته خداکند آبروی آدم پیش خدا نرود.

او ادامه داد: از بازیکنان و مردم فهیم مسجدسلیمان هم تشکر می کنم. آن سه چهار آدم جیره‌خوار که مغازه شان را پر از لاستیک می‌کنند یا به حساب آن ها پول واریز می کنند را هم به خدا واگذار می کنم. من اگر از این جا رفتم مردم بدانید این افراد به جیب شان که پر شود و شکم شان که فربه شود، فقط نگاه می کنند که هر دو نیز از مال حرام است.

کلانتری عنوان کرد: این افراد خط می گیرند و کسی هم که به آن‌ها خط می دهد حتما یک قول هایی به آن ها داده است. مردم فوتبال دوست مسجدسلیمان بدانند این افراد عاشق تیم نیستند و عاشق شکم و جیب شان هستند.

او بیان کرد: وقتی با مسئولان باشگاه صحبت کردم اصلا این شرایط تیم را نمی دانستم و فکر می کنم به بهشت آمدم‌ام. شاید  من رفتم، خیلی چیزها از فردا درست شد. من حاضرم بروم ولی در حق بازیکنان و مردم مسجدسلیمان اجحاف نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha