• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071209884
  • خبرنگار : 50175

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

همواره باید جایگاه آموزش‌ و پرورش در جامعه ارتقاء یابد

همواره باید جایگاه آموزش‌ و پرورش در جامعه ارتقاء یابد

ایسنا/لرستان نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همواره باید جایگاه آموزش‌ و پرورش در جامعه ارتقاء یابد.

آیت‌الله احمد مبلغی امروز دوازدهم مهرماه در نشست بصیرتی کارکنان اداره‌کل آموزش‌وپرورش که به همت معاونت پرورشی و دبیرخانه شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش برگزار شد، با بیان اینکه آموزش‌وپرورش پیشتاز و جلودار تعلیم و تربیت در جامعه است، اظهار کرد: هرچقدر به جلوتر بریم به جایگاه و اهمیت آموزش‌وپرورش پی می‌بریم و همگان باید در تلاش باشند تا همواره جایگاه آموزش‌وپرورش ارتقا باید.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم خاطرنشان کرد: چهار مصطلح قرآنی تعلیم، تبیین، تبلیغ و تزکیه داریم که توجه به آن در جامعه راهگشاست که در تعلیم فقط آموختن نیست و روش عمل به آن‌هم مهم است و در تبیین هم بر اساس اصول تعلیم شده، حقایق را باید بیان کرد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری صداقت را، مادر همه اخلاق بین ادیان برشمرد و تصریح کرد: در قرآن کریم آیاتی زیادی در این زمینه نازل شده است.

آیت‌الله مبلغی با بیان اینکه انقلاب ما هیچ‌وقت زیر بار زور نرفته و نخواهد رفت، اضافه کرد: اگر عملیات وعده صادق ۲ نبود رژیم منحوس صهیونیستی سفاک تر و بی‌رحم‌تر از گذشته به جنایات خود ادامه می‌داد.

وی به راهبردهای حکیمانه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب کارآمدترین افراد در موضوعات منطقه و جهان است و تدابیر ایشان همیشه با موفقیت همراه است.

یونس بهاروند ایران نیا سرپرست اداره‌کل آموزش‌وپرورش نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آموزش‌وپرورش استان گفت: در سه ماه تابستان با تلاش شبانه‌روزی همکاران برای بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی و خوشبختانه سال تحصیلی بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای آغاز شد.

وی خرید تجهیزات آموزشی، کارگاهی، ورزشی و آموزشی و ارسال به مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت‌نام و کلاس‌بندی دانش آموزان، بهسازی و زیباسازی مدارس، استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و احداث مدارس جدید را از مهمترین اقدامات تابستان برای بازگشایی سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha