• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403071209730
  • خبرنگار : 50214

امام جمعه موقت بهاباد:

ما می‎‌خواهیم آمریکا، اسراییل و فرانسه از ما عصبانی باشند و بمیرند

ما می‎‌خواهیم آمریکا، اسراییل و فرانسه از ما عصبانی باشند و بمیرند

ایسنا/یزد امام جمعه موقت بهاباد با بیان این که آمریکا، اسراییل و فرانسه از ضربه سنگین موشکی ایران ناراحت و عصبانی هستند اما ما می‌خواهیم که آنها از ما عصبانی باشند و بمیرند، گفت: در عملیات موشکی فرزندان این سرزمین، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد.

حجت الاسلام «محمد علی اخوان بهابادی» در تجمع پر شور مردم شهرستان بهاباد که در حمایت از عملیات موشکی سپاه پاسداران با عنوان وعده صادق ۲ برگزار شد، در سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: انجام عملیات وعده صادق ۲ بعد از شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران توسط رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله، مطالبه عمومی بود که مسؤولان نظامی این خواسته را در زمان مناسب انجام دادند.

وی افزود: وعده صادق ۲ امید و روحیه مضاعفی در جبهه مقاومت تزریق کرد و پیام کوبنده‌ای به رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا داشته که دست از جنایت‌های خود بردارند و اگر به جنایت‌های خویش ادامه دهد یا به دنبال پاسخی باشد، ایران این توانایی را دارد که به طور کلی این رژیم را نابود کند.

امام جمعه موقت بهاباد با بیان این که آمریکا، اسراییل و فرانسه از ضربه سنگین موشکی ایران ناراحت و عصبانی هستند اما ما می‌خواهیم که آنها از ما عصبانی باشند و بمیرند، گفت: در عملیات موشکی فرزندان این سرزمین، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد.

اخوان تصریح کرد : این عملیات نشان داد نه تنها استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس یارای مقابله با آن را ندارند بلکه «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی نیز در برابر توان نظامی ایران از کار خواهد افتاد.

امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه اگر اسرائیل بخواهد کوچکترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران داشته باشد بداند یا حرکتی ازخود نشان دهد، افزود :اسرائیل خونخوار و آدم‌کش بداند که اگر کوچک‌ترین تهدید و اقدامی علیه ایران انجام دهد، با پاسخ ویرانگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

در پایان این تجمع مردمی، مردم ولایت مدارشهرستان بهاباد با سردادن شعارهایی، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

همچنین در این تجمع طوماری جهت تشکر و قدردانی از مسئولین و همچنین اعلام امادگی برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تهیه شده بود که به امضا مردم بهاباد رسید.

دربخشی از این طومار آمده است؛ ما مردم بهاباد؛ آمادگی و عشق خود جهت عزیمت به جبهه‌های نبرد با دشمن اسرائیلی را با امضای این طومار اعلام می داریم و این امر مقدس  را با تمام امکانات مادی و معنوی و جان خویش بر خود فرض و واجب می دانیم و آماده پیکاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha