• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403071109389
  • خبرنگار : 71299

دادستان عمومی و انقلاب ایلام:

دادستانی در بحث حقوق عامه با کسی تعارف ندارد

دادستانی در بحث حقوق عامه با کسی تعارف ندارد

ایسنا/ایلام دادستان عمومی و انقلاب ایلام گفت: دادستانی در بحث حقوق عامه با کسی تعارف ندارد.

«عبدالوهاب بخشنده» امروز چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳، در مراسم تودیع و معارفه دادستان دهلران و نشست شورای اداری شهرستان دهلران با تبریک حمله موشکی سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: نشان دادیم رژیم جعلی باوجود فاصله با ما در دسترس است و درس عبرتی باشد برای این رژیم جعلی و ما در مقابل تروری که در خاک ما انجام شد، دفاع مشروع انجام دادیم.

وی به تودیع و معارفه دادستان دهلران اشاره و گفت: دهلران برای ما کادرساز است و این جای خرسندی است.

دادستان کل استان  به وسعت شهرستان دهلران اشاره و به پیگیری‌های فرماندار ویژه دهلران در خصوص مسایل شهرستان گفت: دهلران شهرستانی نخبه‌پرور است و باید در آن به مردم خدمت کرد.

وی به سند تحول و بحث حقوق عامه اشاره و اظهار کرد: پیگیری مسئولان شهرستان در بحث راه‌های دهلران با توجه به ایام اربعین، موضوع به حقی است و ما هم از طریق ظرفیت مسئولان استانی پیگیر هستیم و قول‌هایی هم داده‌اند.

بخشنده به کارخانه موضوع پروژه در حال ساخت سیمان دهلران و راه‌اندازی نشدن آن  اشاره و اظهار کرد: بارها با سرمایه‌گذار موضوع را پیگیری کرده‌ایم و باید راه‌اندازی شود و ما هم پیگیری می‌کنیم  و در موضوع پتروشیمی و ان جی ال هم موضوعاتی است که باید در مرحله اول به‌کارگیری بومی‌ها اولویت باشد و از طرفی پتروشیمی هم نباید رها شود و باید با توجه به سرمایه‌گذاری‌ها و توجه به حمایت از تولید راه‌اندازی شود که این موضوع شامل کارخانه سیمان این شهرستان هم می‌شود.

وی به رفع تصرف اراضی ملی در دهلران  هم اشاره و تاکید کرد: در این زمینه اقدامات خوبی شده و ساخت و سازهای غیرقانونی متوقف شده و ما به جد پیگیر حقوق عامه هستیم.

دادستان استان  به قاچاق سلاح هم اشاره و اظهار کرد: اعضای شورای تأمین شهرستان به‌خوبی پای کار هستند و اقتدار خود را در این بحث به‌خوبی نشان داده‌اند و پیشگیری‌های لازم انجام شده و قاچاق سلاح کاهش چشمگیر یافته و قاچاق دام به صفر رسیده است.

وی به بحث گران فروشی در دهلران و وظایف دستگاه‌های متولی و ورود و برخورد تاکید و تصریح کرد: سود متعارف قابل قبول است ولی از  گرانفروشی نباید چشم پوشی کرد.

بخشنده خواستار هدایت چشمه‌های آبگرم و خلاص شدن مردم از زیان و ضرر آن شد و گفت: نیاز است این پروژه تکمیل شود.

رئیس دادگستری دهلران هم با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در حمله موشکی به اسرئیل غاصب گفت: این حمله اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشید.

«بهنام تیرافکن» با اشاره به انتصاب حسین پناهی به‌عنوان دادستان شهرستان دهلران گفت: وی فردی پرتلاش و دلسوز و خادم مردم هستند و قطعا این انتصاب منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی با اشاره به حمایت از حقوق عامه افزود: دستگاه قضایی بدون شک در راستای وظایف ذاتی خود در خدمت مردم خواهد بود و در بحث برخورد قانونی با متصرفان اراضی ملی، قاچاقچیان سلاح و مهمات و جلوگیری از ورود اتباع بیگانه و حقوق عامه شبانه‌روز تلاش می‌کند.

دادستان جدید دهلران با تقدیر از اعتماد مدیر کل دادگستری استان و دادستان کل عمومی و انقلاب استان گفت: با توجه به سوابق خدمت سه ساله در این شهرستان بر مشکلات واقف هستم و قطعا در مسیر گره‌گشایی و خدمت به مردم از همه توان و ظرفیت‌ها بهره خواهم گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان دهلران، حسین پناهی به برنامه‌های مدون در بحث حقوق عامه اشاره و اظهار کرد: دهلران با توجه به ویژگی‌ها و منابع، حق آن رشد و پیشرفت و توسعه بیشتر است و ما هم به نوبه خود در این مسیر کمک خواهیم کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha