• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403071109305
  • خبرنگار : 71588

حماس: کشتارهای بی‌وقفه اشغالگران با همدستی آمریکا انجام می‌شود

حماس: کشتارهای بی‌وقفه اشغالگران با همدستی آمریکا انجام می‌شود

جنبش‌ مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد جنایات اشغالگران در نوار غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان در پناهگاه‌ها، موفق به وادار کردن مردم فلسطین و مقاومت آنها به تسلیم نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد تداوم ارتکاب کشتارهای شنیع توسط رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف نوار غزه از جمله بمباران‌های بی‌هدف در شرق خان یونس و هدف قرار دادن مدرسه مَسقَط و مرکز ایتام الأمل که آوارگان شهر غزه در آن پناه برده بودند منجر به شهادت حدود ۸۰ تن شد و این جنایات در راستای ادامه شیوه‌های جنایتکارانه ارتش رژیم اشغالگر و به‌عنوان بخشی از جنایت نسل‌کشی علیه ملت فلسطین صورت گرفت.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، در بیانیه حماس همچنین آمده است، جنایات اشغالگران در نوار غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان در پناهگاه‌ها، موفق به وادار کردن مردم فلسطین و مقاومت آنها در برابر تسلیم شدن نخواهد شد.

جنبش حماس در ادامه افزود، کشتارهای مداوم صهیونیست‌ها با همدستی و حمایت دولت آمریکا انجام می‌شود و این امر اراده و استقامت ملت فلسطین و مقاومت آنها را تضعیف نخواهد کرد.

جنبش حماس همچنین اعلام کرد: آتشی که دولت رژیم صهیونیستی به دنبال شعله‌ور کردن آن در منطقه است تنها دامن این رژیم غاصب و اشغالگر را خواهد گرفت.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۴۱ هزار و ۶۸۹ شهید و ۹۶ هزار و ۶۲۵ زخمی رسیده است.

از ابتدای جنگ، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا جنگی ویرانگر را علیه مردم غزه به راه انداخته و بیش از ۱۳۲ هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

در این جنگ علاوه بر تخریب گسترده و گرسنگی که جان صدها کودک فلسطینی را گرفته و یکی از بدترین فجایع انسانی در جهان محسوب می‌شود، بیش از ۱۰ هزار فلسطینی دیگر هم مفقود شده‌اند.

رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی همچون انگلیس، با نادیده گرفتن ۲ قطعنامه شورای امنیت برای متوقف کردن فوری حملاتش به نوار غزه و نیز دستورالعمل‌های دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل‌کشی و تلاش برای بهبود شرایط انسانی در غزه، به حملات خود ادامه می‌دهد.

با گذشت ۳۶۲ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و با تغییر روش‌های مبارزه خود، کمین‌های پیچیده و جنگ چریکی علاوه بر وارد کردن دشمن به یک جنگ فرسایشی، ارتش رژیم اشغالگر را سردرگم کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha