• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403071109299
  • منبع : قوه قضاییه

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

سید حسن نصرالله شاگرد مکتب امام راحل بود

سید حسن نصرالله شاگرد مکتب امام راحل بود

مراسم بزرگداشت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و شهید نیلفروشان در سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، مراسم پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دبیر کل حزب الله لبنان، سیدحسن نصرالله، شهید سرلشگر پاسدار نیلفروشان با حضور جمعی از مدیران، فرماندهان و بسیجیان دستگاه قضا با حضور صارمی رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه، محمدباقر الفت معاون منابع انسانی قوه قضاییه، عباس مسجدی رئیس پزشکی قانونی، حجت‌الاسلام والمسلمین داوودی مازندرانی رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات، عبداللهی رئیس انجمن اسلامی کارکنان دادگستری در سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد. 

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان در این مراسم بیان کرد: سیدحسن نصرالله که بیش از ۴۰ سال بعد از شهادت سیدعباس موسوی هدایت حزب‌الله را برعهده داشت، با آموزه‌های مکتب امام راحل و در تداوم آن رهبر انقلاب کاری کرده بود که حزب الله تبدیل به ارتش متمرکزی شد که در مقابل ارتش پوشالی اسرائیل بایستد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سید حسن نصرالله شاگرد مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

وی تاکید کرد: سید حسن نصرالله، بر اساس آموزه‌های نهضت امام حسین (ع) کاری کرده بود که دشمن از عقب نشینی کشیدن او، مایوس شده بود. 

 پورخاقان با اشاره به فلسفه شهادت در نگاه شهدا و مکتب نصرالله عنوان کرد: همه رزمندگان جبهه مقاومت و در راس آن‌ها شهید نصرالله و شهید نیلفروشان، در چنین دیدگاهی مرگ و شهادت را عین زندگی و اوج بالندگی می‌دانند لذا این افراد از مرگ نمی‌ترسد. 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدا زنده هستند و حیات جاودان دارند، افزود: شهدا از جمله سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان و سردار دل‌ها و دیگر شهدا، مشعل هدایت بشریت شدند. 

وی با بیان اینکه شهادت سیدحسن نصرالله در تاریخ ماندگار شد، گفت: امروز بیش از ۱۵۰ هزار رزمنده حزب الله آماده جنگ با ارتش رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی هستند. 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید کرد: ان‌شاءالله بزودی شاهد اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی و پیروزی جبهه مقاومت در منطقه باشیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha