• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403071109020
  • خبرنگار : 50455

تقدیر جامعه مدرسین حوزه از عملیات «وعده‌صادق ۲»

تقدیر جامعه مدرسین حوزه از عملیات «وعده‌صادق ۲»

ایسنا/قم در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: اقتدار امروز نیروهای مسلح سرافراز ما و توانمندی‌های شگفت آور آنها در تولید تجهیزات دفاعی و بازدارنده و رسیدن به خودکفایی در تأمین نیازهای دفاعی کشور، حاصل انقلاب اسلامی و پشتیبانی‌های گسترده مردم است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدامات رژیم صهیونیستی در نقض حاکمیت کشور در ترور شهید اسماعیل هنیه و به شهادت رساندن رهبر مقاومت، سیدحسن نصرالله و سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، ضمن تقدیر از این اقدام تلافی جویانه که برابر حق قانونی کشور انجام گرفت، بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»
ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است

موشک‌باران موفق و حمله قاطعانه سپاه پاسداران با حمایت ارتش و وزارت دفاع، به مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق ۲، موجی از شادی و غرور را در امت اسلامی برانگیخت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از فرزندان ملت در نیروهای مسلح اعلام می‌دارد؛ اقتدار امروز نیروهای مسلح سرافراز ما و توانمندی‌های شگفت آور آن‌ها در تولید تجهیزات دفاعی و بازدارنده و رسیدن به خودکفایی در تأمین نیازهای دفاعی کشور، حاصل انقلاب اسلامی و پشتیبانی‌های گسترده مردم است.

ایران، امروز در دفاع از خود و مظلومان، هر تجاوزی را قاطعانه پاسخ خواهد داد. سقوط اسرائیل وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد و بی‌شک جمهوری اسلامی ایران در تحقق آن نقشی محوری و اساسی دارد. اقتدار امروز ما در مبارزه با جبهه ظلم و استکبار جهانی، ثمره هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری -دام الله ظله- است.

به شکرانه نعمت ولایت و وجود فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای جَبهه سپاس بر آستان الهی می‌ساییم. امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر -عجل الله تعالی فرجه- و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و حضور دشمن شکن مردم شریف، ایران اسلامی همچنان بر مدار عزت و اقتدار، پایدار و مستدام باشد و در منکوب کردن ستمگران، مشمول امداد و نصرت الهی گردد، إن‌شاءالله.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha