• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071108875
  • خبرنگار : 50037

فرماندار رزن مطرح کرد:

شناسایی و رفع چالش‌های تأمین زیرساخت های پروژه‌های مسکن ملی در ‌رزن‌

شناسایی و رفع چالش‌های تأمین زیرساخت های پروژه‌های مسکن ملی در ‌رزن‌

ایسنا/همدان فرماندار رزن با اشاره به چالش‌های موجود در زمینه تأمین زیرساخت‌های لازم برای‌پروژه‌های مسکن، تصریح کرد: با همکاری و همدلی تمامی نهادهای مرتبط، می‌توانیم به سرعت مشکلات را شناسایی و برطرف کنیم تا روند ساخت‌وساز به بهترین نحو ممکن پیش برود.

علی‌اصغر غفاری‌آثار چهارشنبه ۱۱ مهرماه در بازدید از روند اجرای آسفالت بلوار چمران، اظهار کرد: این پروژه به عنوان یکی از اقدامات مهم در راستای بهبود زیرساخت‌های شهری و تسریع در فرآیند ساخت‌و ساز مسکن در شهرستان رزن به شمار می‌آید.

وی گفت: آسفالت بلوار چمران به عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی در طرح مسکن ملی و مسکن مهر بوده که با هدف تسهیل دسترسی به این مناطق و بهبود شرایط زندگی مردم در حال انجام است.

غفاری‌آثار اضافه کرد: چندی پیش با پیگیری‌های لازم طرح مطالعات حد بستر، حریم و ساماندهی رودخانه امیرآباد رزن نیز به تصویب رسید که با تصویب این طرح، شرایط برای تعیین تکلیف زمین‌های الحاقی و تملکی نهضت ملی مسکن مهیا شده و این اقدام می‌تواند به تأمین مسکن برای ۱۶۰۰ نفر از شهروندان رزن منجر شود.

وی یادآور شد: با توجه به این اقدامات، امید می‌رود که شهرستان رزن در مسیر توسعه و بهبود شرایط زندگی شهروندان خود گام‌های مؤثری بردارد.

مصطفی مددی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رزن هم بر لزوم همکاری بین دستگاه‌های مختلف برای تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن تأکید کرد و گفت: تأمین مسکن برای مردم یکی از اولویت‌های اصلی م بوده  و با اجرای این پروژه‌ها، امیدواریم که به‌زودی شاهد بهبود شرایط مسکن در شهرستان رزن باشیم.

احمد محمدی راستی، شهردار رزن، هم در این بازدید با اشاره به تلاش‌های شهرداری در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی، بیان کرد: ما تمام تلاش خود را برای بهبود زیرساخت‌های شهری و تسهیل در فرآیند ساخت‌و ساز به کار خواهیم گرفت و امیدواریم که با همکاری تمامی نهادها، پروژه‌های مسکن به سرعت به نتیجه برسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha