• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403071108832
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل خبر داد:

اعلام برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «گلستان جهاد»

اعلام برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «گلستان جهاد»

ایسنا/اردبیل مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل از اعلام برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «گلستان جهاد » در اردبیل خبر داد.

مهران محمدی ۱۱ مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با ابتکار انتشارات معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل مسابقه فرهنگی« گلستان جهاد» با هدف آشنایی با این نهاد انقلابی بصورت پیامکی برای علاقمندان برگزار شد و پس از بررسی پاسخ های شرکت کنندگان، ۱۰ نفر به عنوان برگزیدگان نهایی مشخص شدند.

محمدی اظهار کرد: متن این مسابقه از طریق ارسال به دستگاه های اجرایی و اطلاعیه های رسانه های فعال در شبکه های اجتماعی و پایگاه های خبری در اختیار عموم مردم قرار گرفت که شامل ۷ سئوال درباره جهاددانشگاهی و خدمات واحد اردبیل بود.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه، ۵۸۵ نفر پاسخ های خود را بصورت یک عدد ۷ رقمی به سامانه پیام کوتاه ارسال کردند که تعدادی شامل سایر استان‌های کشور بودند و برگزیدگان نهایی از بین ۱۹۵ نفر که به همه سئوالات پاسخ درست داده بودند، بر اساس قرعه بصورت اتفاقی تعیین شدند.

مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با قدردانی از شرکت کنندگان در مسابقه گلستان جهاد، تصریح کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان در آینده نزدیک در جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار و جوایز برندگان سایر شهرستان ها نیز ارسال خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: در بخش عمومی این مسابقه علی اقوامی مقدم از  اداره کل بهزیستی استان اردبیل، «سلوا بهزاد» از مدرسه شهید رنجبر بیله سوار، «زهرا شادابی» و «فرشید وثوقی» از اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، «رضا مرادی» از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، «مهدیه کاظم پور» از دانشگاه خوارزمی و «مینا بدایتی» از شرکت گاز استان اردبیل برگزیده این مسابقه بودند.

وی افزود: در بخش همکاران جهاددانشگاهی استان اردبیل نیز مریم خروشی و سیده صغری جوادی و ابراهیم عزیززاده جزو برگزیدگان این مسابقه بودند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی اردبیل، محمدی، فعالیت های جهاددانشگاهی استان اردبیل را به عنوان فرصتی ارزشمند برای اقشار مختلف جامعه ذکر کرد و گفت: تنوع مراکز و تعدد حوزه های مختلف موجود در این نهاد می تواند بستری ارزشمند برای مردم به منظور بهره برداری از خدمات ارزشمند فرهنگی، آموزشی، مهارتی، اشتغال و کارآفرینی، پژوهشی و سلامت باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha