• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403071108727
  • منبع : نمایندگی کردستان

کارشناس مسائل سیاسی در کردستان:

دستاوردهای مقتدرانه سپاه برای مردم تبیین شود

دستاوردهای مقتدرانه سپاه برای مردم تبیین شود

ایسنا/کردستان کارشناس مسائل سیاسی در کردستان تاکید کرد که باید قدرت عملیات موشکی و غیر قابل نفوذ نظام جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود.

وزیری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امروز جهان اسلام ایران عزیز را کشوری شجاع، هوشمند و مقتدر در عرصه میدان می شناسد، اظهار کرد: تحولات و تغییراتی که طی چند ماه اخیر اتفاق افتاد، نشان داد که قدرت جمهوری اسلامی ایران نه بر اساس قدرت کذب رسانه‌ای، بلکه واقعی بوده و امروز سپاه ایران دارای اقتدار همه جانبه است.

وی افزود: شادی مردم به خاطر عملیات صادق ۲ بیانگر این است که ارتش ما دارای ایثارگرانی صادق و شجاع بوده و کشته شدن را شهادت و افتخاری برای خود می داند.

این کارشناس مسائل سیاسی، به تفاوت دو کارزار جهاد و استکبار ستیزی و کارزار مادی‌گرایی اشاره کرد و ادامه داد: این عملیات های موفق نشان می دهد که گفتمان توحید امروز حرفی برای گفتن در میدان دارد.

به گفته وی، وعده صادق ۱ و ۲ که توسط جوانان غیور جمهوری اسلامی به وقوع پیوست، افسانه گنبد آهنین را به خاک کشید و نشان داد که اقتدار و خویشتنداری جمهوری اسلامی چه صحنه های زیبایی را در تاریخ اسلام رقم زد.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: توان موشکی ما، توان مقابله با رژیم صهیونستی و آمریکای جایتکار را دارد، بر همین اساس باید قدرت عملیات موشکی و غیر قابل نفوذ نظام جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود چرا که گنبد آهنین نتوانست جلوی اقتدار مردم ایران را بگیرد.

وزیری عنوان کرد: پروپاگاندای فاسد اسراییل و غرب که تا دیروز رجز خوانی می کردند امروز به زوزه کشیدن افتاده است و مردم باید مراقب شیطنت های رسانه ای باشند که دستاوردهای مهم سپاه مقتدر ایران اسلامی را تحقیر و کوچک نگمارند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مظلوم خواهی نظام جمهوری اسلامی برای جهان اسلام ثابت شده است، خاطرنشان کرد: امروز در یک پیچ تاریخی حساس قرار داریم و جهان اسلام باید بداند که در کجای تاریخ ایستاده و باید به عنوان پشتیبان ستون این خیمه اقتدار و منزلت جمهوری اسلامی بایستد و شجاعت به خرج دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha