• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071108631
  • خبرنگار : 50184

معاون ورزش و جوانان استان:

ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ در کرمانشاه تشکیل می‌شود

ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ در کرمانشاه تشکیل می‌شود

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن در کرمانشاه خبر داد.

محمدحسین زاده در جمع مدیران روابط عمومی‌ هیات‌های ورزشی استان، با اشاره به آغاز برنامه ریزی‌ها برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن، اظهار کرد: به منظور حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی ژاپن برنامه ریزی‌ها را در استان آغاز کرده‌ایم. 

وی افزود: بزودی ستاد بازی‌های آسیایی ژاپن در کرمانشاه تشکیل خواهد شد و از هیات‌ها خواهیم خواست تا برنامه‌های خود را برای این مسابقات اعلام کنند. 

معاون ورزش و جوانان تصریح کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته حدود ۳۲ رشته ورزشی شانس حضور در بازی‌های آسیایی ژاپن را دارند که باید روی آنها هدفگذاری داشته‌ باشیم. 

برخی هیات‌های ورزشی به انحصار یک نفر درآمده‌اند!

به گزارش ایسنا، حسین زاده در ادامه این نشست که عصر روز سه شنبه(۱۰ مهر) برگزار شد، با تاکید براینکه هیات‌های ورزشی باید ساختار کاملی داشته باشند، عنوان کرد: متاسفانه برخی از هیات‌های ورزشی به انحصار یک نفر درآمده‌اند و عملا هیچ یک از کمیته‌های خود را فعال نکرده‌اند، چراکه هیچ نیازی به وجود این کمیته‌ها احساس نمی‌کنند و خودشان همه‌کاره هیات هستند. 

حسین زاده ادامه داد: از همه هیات‌های ورزشی خواسته‌ایم تا تمام کمیته‌های خود را از جمله کمیته روابط عمومی را فعال کنند و جلساتی را برای هرکدام از کمیته‌ها برگزار می‌کنیم. 

وی اضافه کرد: از حدود ۵۳ هیات ورزشی استان تنها حدود ۱۳ تا ۱۴ هیات روابط عمومی‌های خود را فعال کرده‌اند و مابقی هیات‌ها عملا کمیته‌ای به نام روابط عمومی ندارند. 

معاون ورزش و جوانان استان از برنامه ریزی برای تشکیل شورای درون صنفی روابط عمومی‌ هیات‌های ورزشی استان خبرداد و گفت: اگر روابط عمومی‌ها یک شورا داشته باشند، علاوه بر اینکه می‌توان به آنها آموزش‌های لازم را داد، می‌توانند پیگر مطالبات خود نیز باشند. 

به گفته این مسئول، پایان امسال برنامه تجلیل از روابط عمومی‌های فعال برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha