• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403071108615
  • خبرنگار : 50455

پیام تقدیر آیت‌الله سعیدی در پی عملیات وعده صادق ۲

پیام تقدیر آیت‌الله سعیدی در پی عملیات وعده صادق ۲

ایسنا/قم امام جمعه قم در پیامی از عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافزار جبهه مقاومت اسلامی تشکر کرد.

متن پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در پی عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شجاع و همیشه در صحنه و رزمندگان سلحشور و مقتدر جمهوری اسلامی ایران

خداوند عزیز و ذو انتقام را شاکریم که شاهد عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافزار جبهه مقاومت اسلامی بودیم.

این عملیات انتقام که با تصویب شورای عالی امنیت ملی و همکاری سپاه پاسداران، ارتش مقتدر و پشتیبانی وزارت دفاع کشور صورت گرفت، پاسخ قاطع و قانونی و دفاع مشروع در مقابل تعرض به حاکمیت ارضی ایران در به شهادت رساندن میهمان ایران دکتر اسماعیل هنیه‌ و دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و شهید سرلشکر نیلفروشان که با جنایات ددمنشانه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل به فیض شهادت رسیده بودند، و در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان صورت گرفت، موجب عزت و سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیشگاه همگان شد و التیام بخش جان‌ها و شادی آفرین قلب‌های مردم ایران اسلامی و جبهه مقاومت گردید.

اینجانب این حماسه‌ی عزت آفرین و ماندگار را به رهبر معظم انقلاب، تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و همه مسلمان و آزادگان جهان تبریک عرض کرده و از خانواده‌های محترم شهدا به ویژه خانواده معظم این شهیدان والامقام و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به‌خصوص مردم با بصیرت خاستگاه انقلاب اسلامی، قم مقدس به خاطر وحدت و همدلی و صبوری و بصیرت‌ انقلابی آنان تشکر و قدرشناسی کرده و از خداوند متعال اجر و پاداش الهی برای همگان خواستارم.

امید است این پیروزی که با نصرت الهی همراه بود تا فتح سرزمین فلسطین و نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تا پیروزی نهایی ادامه یابد و ما به زوی شاهد آزادی سازی قدس شریف باشیم.

از جوار مضجع نورانی کریمه اهل بیت(ع) برای رزمندگان عزیز اسلام درود می‌فرستیم و برای ایشان سلامت، سرافزاری و پیروزمندی مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha