• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071008474
  • خبرنگار : 71234

واکنش نمایندگان به حمله موشکی؛ هیمنه پوشالی صهیونیسم فروریخت

واکنش نمایندگان به حمله موشکی؛ هیمنه پوشالی صهیونیسم فروریخت

نمایندگان مجلس تاکید کردند که با حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی انتقام شهدای جبهه مقاومت از رژیم صهیونسیتی گرفته شد و هیمنه پوشالی صهیونیسم فروریخت.

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد «در پاسخ به شهادت شهید هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم.»

به دنبال حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی تعدادی از نمایندگان مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کردند که در زیر می‌خوانید.

ابراهیم عزیزی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

«امشب با اقدامی کوبنده، انتقام شهدای مظلوم جبهه مقاومت از رژیم صهیونسیتی گرفته شد. رژیم کودک کش دست از پا خطا کند، انتقام بعدی به مراتب ویرانگرتر، کوبنده تر و محکم تر خواهد بود.»

علیرضا سلیمی سخنگوی هیات رییسه مجلس:

«القارعة ما القارعة...اقای نتانیابو ...جوجه را آخر پاییز می شمارند.انتقام دردناک‌تری را به انتظار بنشین. فعلا اندکی از درد زوزه بکش تا بعد ....»

مجتبی یوسفی عضو هیات رییسه مجلس:

«فرزندان حیدر کرار خیبر خیبر یا صهیون سر می‌دهند و به خونخواهی مهمان و سید الشهدای مقاومت ، طوفان به پا می‌کنند. یا حیدر (ع)»

روح الله متفکر آزاد عضو هیات رییسه مجلس:

«نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ...»

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ:

«فَلَم تَقتُلوهُم وَلٰکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُم  
‏وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلٰکِنَّ اللَّهَ رَمیٰ ....»

روح الله نجابت نماینده شیراز:

«انا من المجرمین منتقمون...

درود خدا به فرزندان ⁧خمینی⁩ ...
به یاد شهید سید حسن نصرالله
‏به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی
‏به یاد شهید اسماعیل هنیه
‏به یاد شهید حاج حسن طهرانی‌مقدم»

مالک شریعتی نماینده تهران:

«الله اکبر
‏الله اکبر
‏الله اکبر
‏نصر من الله و فتح قریب»

محمدرضا احمدی نماینده رشت:

«اذا جاء نصر الله والفتح

‏بارش آتشین موشک های ایرانی بر قلب شیاطین صهیون
‏این گوشه کوچکی از قدرت موشکی ایران و نیز گوشه کوچکی از ضعف و سستی اشغالگران است ان‌شالله این باران مبارک هر شب در اسرائیل تداوم خواهد داشت.»

فاطمه محمدبیگی رییس فراکسیون زنان:

«الله اکبر
‏الله اکبر
‏الله اکبر
‏نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ»

الهام آزاد نماینده نایین:

«امشب دندان های سگ هار صهیونیست در هم شکسته شد و اشغالگران در کنار گنبد آهنین نظاره گر نتیجه شرارت خود بودند. این زبانی است که دشمن به خوبی میفهمد. موشک ها با اسرائیل مذاکره خواهند کرد.»

مصطفی نخعی نماینده نهبندان:

«این فقط فروریختن آتش موشک های ایرانی نیست
‏فروریختن هیمنه پوشالی صهیونیسم است. توهم قدرتی که با بمباران مردم بی دفاع به آنها دست داده بود با بارانی از موشک شسته شد.
‏بیش باد و روز افزون ...»

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد:

«با سگ هار زنجیر پاره کرده نمیتوان با ملایمت صحبت کرد. داغی آتش و شعله موشک زبانی است که اسرائیل آن را کاملا میفهمد. ما منتظر حماقت وحوش صهیونیسم هستیم تا حیفا و تل آویو را با خاک یکسان کنیم.»

فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ:

«فرق بین پیروان اهل بیت ع با صهیونیست ها در انتخاب هدف است:.صهیونیست ها منازل مسکونی مردم در ضاحیه و جنوب لبنان و غزه را با بمبهای سنگر شکن تخریب می کنند و موشک‌های دوربرد ایران سنگرها و پایگاه‌های صهیونیست ها را.
‏⁧ایران⁩ توانمند است
‏⁧حزب⁩ الله زنده است»

حمید رسایی نماینده تهران:

«شما هم مثل من فکر می‌کنید امشب سید حسن نصرالله در کنار حاج قاسم و اسماعیل هنیه، دکمه شلیک موشک‌ها را فشار داده.»

احمد نادری عضو هیات رییسه مجلس:

«احسنت بر شیربچه‌های سپاه و جای حاج‌قاسم و سیدحسن تهرانی مقدم خالی.اگر این حمله را بلافاصله بعد از شهادت اسماعیل هنیه انجام می دادیم، شاید مسیر بحران شامات به سمت دیگری می‌رفت و اکنون سیدحسن در میان ما بود.اگر آمریکا و نوکران منطقه‌ای غلطی کنند، منطقه به آتش کشیده خواهد شد.»

فرشاد ابراهیم پور نماینده ایذه و باغملک:

«بسم الله الرحمن الرحیم
‏فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ  وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ»

جعفر قادری نماینده شیراز:

«امشب را در تقویم ثبت خواهیم کرد. شبی که ⁧صهیونیسم‌ها⁩ دانستند در مقابله با ایران گنبد آهنین، سقفی پوشالی بیش نیست و اسرائیل در لبه پرتگاه نابودی است.این تازه شروع انتقام است. شب های آرام تل آویو به پایان رسیده.»

محمد رشیدی عضو هیات رییسه مجلس:

«ما همه سرباز توایم ⁧خامنه‌ای⁩»

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت:

«غرش موشک‌های ⁧سپاه همیشه پیروز⁩ دل‌ مردم ایران و طرفداران مقاومت در دنیا را شاد کرد.»

کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر:

«این وضعیت هر شب کودکان غزه در یک سال گذشته است است. طعم ترس و آتش و گلوله را بچشید صهیونیست های کثیف و کودک کش. إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ.»

علیرضا عباسی نماینده کرج:

«بسم الله الرحمن الرحیم
‏"انا من المجرمین منتقمون"
‏ای باند ‌ترور و کودک‌کش صهیونی! هرجا که باشید و با گنبدهای آهنین و حامیان جهانی‌تان حفاظت شوید، جنود خدا شما را به کام مرگ برده و انتقام مظلومان فلسطین، لبنان، شهدا و رهبران مقاومت را از شما و حامیانتان گرفته و خواهند گرفت.»

حسن قشقاوی نماینده رباط کریم:

«اوست کسی که از میان اهل کتاب کسانی را که کفر ورزیدند در نخستین اخراج بیرون کرد؛ گمان نمیکردید که بیرون روند و خودشان گمان داشتند که دژهایشان در برابر خدا مانع آنها خواهد بود [ولی] خدا از آنجایی که تصور نمیکردند بر آنان درآمد و در دلهایشان بیم افکند. (سوره حشر آیه۲)»

علی بابایی کارنامی نماینده ساری:

«امشب دل و جان صهیونیست‌ها لرزید و دل ملت های مقاوم گرم شد، امشب صهیونیست‌ها از ترس به پناهگاه گریختند و ملت های مقاوم از شادی به خیابان‌ها آمدند. امشب صهیونیست‌ها نابودی را از همیشه به خود نزدیک تر دیده‌اند.»

محمد معتمدی زاده نماینده سیرجان:

«ترس و وحشتی که بر اشغالگران صهیونیست مستولی شده ثمره جنایاتی است که سالها بر مردم مظلوم فلسطین و لبنان روا داشته اند. هیچ اشغالگری در هیچ کجای فلسطین اشغالی از آتش مقاومت در امان نیست. ظلم پایدار نمی‌ماند..»

محمد موحد نماینده کهگیلویه و بهمئی:

«گفته بودیم دوران بزن در رو تمام شده است . صبر استراتژیک ⁧ایران مقتدر⁩ ، دشمن را به خطا انداخت. هر اشتباه محاسباتی آنان سیلی های محکمتر را بدنبال خواهد داشت.»

مجتبی ذوالنوری نماینده قم:

«نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیب..»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha