• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۰:۳۹
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403071108565
  • منبع : وزارت دفاع

حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی

امیر نصیرزاده: عملیات سه‌شنبه شب تنها بخشی از توانمندی موشکی ایران بود

امیر نصیرزاده: عملیات سه‌شنبه شب تنها بخشی از توانمندی موشکی ایران بود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: عملیات سه‌شنبه‌ شب تنها بخشی از توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران بود و بخش زیادی از توانمندی موشکی با توجه به تکنولوژی بسیار بالا و قدرت تخریب شدیدتر هنوز استفاده نشده است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در گفت‌وگو با شبکه خبر ضمن تبریک عملیات موفق و قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این عملیات در پاسخ مطالبه مردم به جسارت رژیم صهونیستی در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه در داخل کشور ما بود.

وی با بیان این‌که «عملیات «وعده صادق 2 »بسیار مدبرانه، هوشمندانه و با طراحی بسیار پیچیده با موفقیت کامل انجام شد»، گفت: در این عملیات تنوعی از تولیدات موشکی کشور متناسب با اهداف تعیین شده و سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی استفاده شد.

وی با بیان این‌که «اهداف تعیین شده در این عملیات نظامی، عملیاتی و اطلاعاتی بود»، افزود: این اهداف پایگاه هایی بودند که در عملیات های رژیم صهیونیستی به خصوص در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه بیشتر به کار گرفته شده بودند .

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این عملیات را کاملا مشروع دانست و اظهار کرد: این عملیات کاملا منطبق بر قوانین بین المللی بوده است و در صورت اقدام و پاسخ رژیم صهیونیستی فازهای بعدی اقدامات جمهوری اسلامی ایران با استفاده از سلاح های پیشرفته ای که در اختیار دارد بسیار شدید تر خواهد بود.

وی ادامه داد: این عملیات یک پاسخ متقابل در راستای ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران بود و اگر رژیم صهونیستی در اثر اشتباه محاسباتی پاسخی دهد، عکس العمل ما بسیار سخت تر خواهد بود.
وزیر دفاع در پایان با اشاره به اینکه این عملیات گوشه ای از توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران بود، یادآور شد: اگر پشتیبانان این رژیم جلوی ادامه جسارت های این رژیم کودک کش را نگیرند و منطقه را به سمت جنگ بکشانند از موشک هایی با فناوری و شدت آسیب بالاتر استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha