• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071008268
  • خبرنگار : 50175

امام جمعه موقت اهواز:

شهادت سیدحسن نصرالله پایان راه مقاومت نیست

شهادت سیدحسن نصرالله پایان راه مقاومت نیست

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت اهواز گفت: شهادت سیدحسن نصرالله پایان راه مقاومت نیست، بلکه امروز ما در آغاز راه هستیم و شهادت این شهید بزرگوار تلنگری برای تمام دنیا و آزادی‌خواهان آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا حاجتی امروز (۱۰ مهر ماه) در مراسم گرامیداشت سید مقاومت شهید سیدحسن‌ نصرالله، سرلشکر پاسدار شهید عباس نیل‌فروشان و شهدای مقاومت که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: این مجلس پیوند خوردن با کسی است که از ما زنده‌تر است.

وی با اشاره به اینکه ما اینجا جمع شدیم که با مکتب و راه و روش شهید سیدحسن نصرالله آشنا شویم، بیان کرد: شهادت سیدحسن نصرالله پایان راه مقاومت نیست، بلکه امروز ما در آغاز راه هستیم و شهادت این شهید بزرگوار تلنگری برای تمام دنیا و آزادی‌خواهان آن است.

حاجتی با بیان اینکه مجلس ما مجلس بیعت با شهیدان نصرالله، سلیمانی و کسانی است که امروز دنیا را متحول می‌کنند، گفت: اینجا مجلس عهد و بیعت است نه مجلس ختم، ما آمدیم اعلام کنیم بر عهدی که با امام زمان (عج) و نایب ایشان بسته‌ایم محکم ایستاده‌ایم. ناراحتیم اما نگران و مضطرب نیستیم و جلوی دشمن سر خم نمی‌کنیم، مجلس حسن نصرالله مانند مجلس شهیدان آیت‌الله رئیسی و سردار سلیمانی مجلس ختم و آه و ناله نیست، بلکه مجلس قدرت‌نمایی است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: شهادت سیدحسن نصرالله و سردار قاسم سلیمانی با شهادت امام حسین (ع) قابل مقایسه نیست، در مجلس ابن زیاد حضرت زینب (س) فرمود چیزی جز زیبایی ندیدم، چراکه شهادت در راه خدا کرامت است. بنابراین وقتی می‌گوییم لبیک یا حسین یعنی ناراحتیم که سیدحسن نصرالله را از دست دادیم، اما برای آینده نگران و مضطرب نیستیم.

وی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله، سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس، شهریاری، فخری‌زاده و ... نور خداوند هستند و راه‌شان خاموش نمی‌شود، اظهار کرد: دشمن از طریق موبایل و فضای مجازی بر ذهن ما کار می‌کند، ولی این را بداند با این شهادت‌ها جبهه اسلام خالی نمی‌شود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دشمنان بدانند نمی‌توانند در مقابل این راه عظیم سد شوند، گفت: امروز هر کسی زیر پرچم حضرت روح‌الله خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بماند، سرباز امام زمان (عج) است.

حاجتی با اشاره به اینکه در زمان جنگ ۳۳ روزه، کاندولیزا رایس (وزیر وقت امور خارجه آمریکا) حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را به درد زایمان برای تولد یک خاورمیانه جدید تعبیر کرد، افزود: در این زمان، سیدحسن نصرالله در مقابل این توطئه بزرگ ایستاد و خاورمیانه جدید ایجاد شد، اما نه آن‌طور که آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواستند.

وی بیان کرد: در عملیات ترور شهید سیدحسن نصرالله، شش آپارتمان با تمام ساکنان‌شان پودر و خاکستر شدند که بتوانند به محل جلسه سیدحسن نصرالله دسترسی داشته باشند و بتوانند ایشان و همراهان‌شان را شهید کنند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله فرهنگ امام حسین (ع) را جهانی کرد و امروز دنیایی پشت سر ولایت فقیه است، اضافه کرد: امروز بزرگ ما ولایت فقیه بوده و عاملی که دشمن را به هزیمت می‌کشاند و میدان را مشخص خواهد کرد، امام حسین (ع) و فرهنگ حسینی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha