• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403071008249
  • منبع : نمایندگی سمنان

برگزاری بزرگداشت سید جبهه مقاومت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

برگزاری بزرگداشت سید جبهه مقاومت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان آیین بزرگداشت سید جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

حجت‌السلام والمسلمین مهدوی‌نژاد، امام جمعه موقت سمنان ۱۰ مهرماه در این آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و فرماندهان جبهه مقاومت که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی از معاونان، مدیران، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پردیس آموزشی دانشگاه برگزار شد ضمن محکوم کردن ترور دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان دست به جنایات زیادی زده است.

او با محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی، بیان کرد: مقام شامخ شهید نزد خداوند متعال جایگاه ویژه‌ای است و قطعاً به برکت خون شهدا، مسیر مقاومت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در دین مبین اسلام، گفت: شهید سید حسن نصرالله، یکی از مردان خدا بود که تمام تلاش خود را برای برافراشته نگه ‌داشتن پرچم حق به کار گرفت.

امام جمعه موقت سمنان اظهار کرد: سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله با فدای جان عزیزش، هزینه ایستادن در کنار مظلومان را پرداخت .

وی به سوابق سیدحسن نصرالله و یک عمر مبارزه بی‌امان با رژیم اشغالگر قدس اشاره و بیان کرد: دبیرکل شهید حزب الله لبنان، در مبارزه با ظالمان به هیچ عنوان کوتاهی نکرد.

مهدوی‌نژاد با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات صهیونیست‌ها، گفت: مدعیان دفاع از حقوق بشر چشم خود را در مقابل جنایات رژیم کودک‌کش بستند.

وی بر لزوم حمایت همه ملت‌های آزاده و بخصوص ملت‌های مسلمان از مردم مظلوم غزه و لبنان تاکید و اظهار کرد: اتحاد امت اسلامی و حمایت آنها از جبهه مقاومت می‌تواند زمینه نابودی این حکومت تروریست و جنایتکار را فراهم کند.

دانشجویان و دانشگاهیان علوم پزشکی سمنان در این مراسم با محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به محور مقاومت در لبنان و سر دادن شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا، خواستار حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha