• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070705642
  • منبع : نمایندگی سمنان

تسلیت مدیران و دانشگاهیان سمنان در پی شهادت سید مقاومت

شهادت «سیدحسن نصرالله» تزریق حیاتی دوباره در رگ‌های مقاومت

شهادت «سیدحسن نصرالله» تزریق حیاتی دوباره در رگ‌های مقاومت

ایسنا/سمنان مدیران دستگاه ها و روسای دانشگاه های استان سمنان با صدور اطلاعیه هایی شهادت سید مقاومت را تبریک و تسلیت گفته و بر تداوم راه شهدای والامقام محور مقاومت تاکید کردند.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز ۷ مهرماه با صدور بیانیه‌ای شهادت سیدمقاومت را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد: خبر شهادت روحانی جلیل‌القدر، مجاهد خستگی‌ناپذیر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل مقاوم و نستوه حزب‌الله لبنان، قلب ملت‌های آزاده و مسلمان را به درد آورد و اندوهی بزرگ را بر دل‌های ما نهاد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت روحانی جلیل‌القدر، مجاهد خستگی‌ناپذیر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل مقاوم و نستوه حزب‌الله لبنان، قلب ملت‌های آزاده و مسلمان را به درد آورد و اندوهی بزرگ را بر دل‌های ما نهاد.

این روح بزرگ و مقاوم که عمر پربرکت خود را وقف مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از شرافت و عزت امت اسلامی کرده بود، با شهادتش نیز به مبارزه و آرمان‌های والای اسلام و آزادیخواهان جهان جانی تازه بخشید.

شهادت این بزرگوار، گرچه مصیبتی سنگین است، اما همچون چراغی فروزان، راه مقاومت و پایداری را به همه آزادگان و ستم‌دیدگان جهان نشان خواهد داد و بی شک شهادت این مجاهد مخلص ، امت اسلامی را در پیمودن راه عدالت و مقاومت مصمم‌تر و متحدتر خواهد ساخت.

اینجانب، این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای " مد ظله العالی"، جبهه مقاومت ، خانواده معزز ایشان، ملت شریف لبنان و تمامی مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

تسلیت دانشگاهیان علوم پزشکی سمنان

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت سید مقاومت را تبریک و تسلیت گفتند.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

" آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند. "

شهادت، همانطور که پیر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «هنر مردان خداست» و بنا به نقلی از شهید همیشه جاوید بهشتی « مقلدان خمینی سرنوشتی جز شهادت ندارند» و تمام مقلدان آن رهبر کبیر آرزوی رسیدن به این درجه عالی را داشته و دارند، اما این جنایت عظیم و نابشخودنی هرگز نباید بی‌پاسخ بماند و حرکت متحد و دقیق جبهه مقاومت را می‌طلبد.

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است و این آغاز نصرالله است.

خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان، این اقدام سفاکانه جنایتکاران تروریستی را محکوم نموده و بر این باور است شهادت رهبری مقاومت لبنان، رژیم سفاک صهیونیستی را به قعر جهنم خواهد فرستاد و به زودی خواهند گریست.

همچنین روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان با صدور اطلاعیه‌ای شهادت سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در این اطلاعیه آمده است: هیچ اجری بالاتر از شهادت، ثمره عمر مجاهدین در راه خدا نیست و سید مقاومت پس از سال‌ها مجاهدت و رهبری جبهه مقاومت در برابر رژیم خونخوار صهیونیستی، به یاران و همرزمانش پیوست تا خونی دیگر به پای درخت تنومند مقاومت ریخته شود تا همچنان با صلابت بماند و میوه آن تحقق آرزوی سید آزادگان مقاومت یعنی آزادی قدس باشد.

شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به ساحت مقدس امام زمان و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای و مردم شهید پرور ایران ،لبنان و سایر کشورهای مسلمان تسلیت و تهنیت عرض می‌کنیم.

تاکید جهاددانشگاهی استان بر تداوم راه نورانی سید مقاومت

همچنین جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز در اطلاعیه ای، شهادت سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم لبنان و دوستداران محور مقاومت تبریک و تسلیت گفت.

جهاددانشگاهی استان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید الشهدای مقاومت، سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان، بر تداوم راه نورانی شهدا و خصوصا سید مقاومت تاکید کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

شهادت سیدحسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت 

سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش سمنان در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل مقاوم و نستوه حزب‌الله لبنان با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت.

 در پیام تسلیت وزیری آمده است: بسم رب‌الشُّهدا والصِّدیقین

      مِنَ‌الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوااللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 رژیم سفاک و غاصب صهیونیست بار دیگر مرتکب جنایت سنگینی شد و با این اقدام پلید و وحشیانه در منطقه ضاحیه بیروت، خود را به قعر جهنم رساند.

 شهید سیدحسن نصرالله، روحانی جلیل‌القدر، اسطوره استقامت و پایداری، مجاهد نستوه و دبیرکل مقاوم حزب‌الله لبنان به‌معنای واقعی مبارز و رهبری خاص و بی‌ادعا بود که با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم‌ستیزانه، پیروزی‌های ماندگاری را برای محور مقاومت، ارزانی داشته و همواره در مبارزاتی سخت و نفسگیر با شجاعت، شرافت، شهامت و اقتدار در مقابله با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان دفاع می‌کرد.

 دشمنان اسلام و امت اسلامی بدانند که خون شهدای محور مقاومت به‌ویژه شهید سیدحسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب‌الله تا همیشه تاریخ زنده است.

اینجانب شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای مدّظله‌العالی، رزمندگان جبهه مقاومت، ملت سرافراز لبنان و تمامی مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای شهید والامقام، علوّ درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

‍  راه پرافتخار سید مقاومت ادامه دارد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان نیز در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا والصدیقین
(پس کسانی در راه خدا بجنگند که زندگی دنیا را به آخرت مبادله کنند و هر کس در راه خدا بجنگد و کشته شود یا پیروز شود، پاداش بزرگی به او خواهیم داد).
خباثت و پلیدی تروریست‌های اسرائیلی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی در عالم بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می‌کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

این روح بزرگ و مقاوم که عمر پربرکت خود را وقف مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از شرافت و عزت امت اسلامی کرده بود، با شهادتش نیز به مبارزه و آرمان‌های والای اسلام و آزادیخواهان جهان جانی تازه بخشید.

شهید شیخ حسن نصرالله اسوه جهاد و تقوا و شهادت بود که بر سر دفاع از ارزش‌های اسلام از جان و نام و مقام گذشت و جاودانه شد. بدون تردید راه ایثار و شهادت توسط یاران خستگی‌ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.
راه پرافتخار سید مقاومت جناب ‎سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت و آرمان مقدس او در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد، انشاءالله ،به امید آن روز!وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم

در پایان، اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

روابط عمومی دانشگاه سمنان نیز با صدور اطلاعیه ای شهادت سید مقاومت را تبریک و تسلیت گفت.

در اطلاعیه دانشگاه سمنان آمده است: شهادت سید حسن نصرالله ، دبیر کل مجاهد و نستوه حزب الله لبنان را به پیشگاه حضرت امام زمان (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، رزمندگان جبهه مقاومت و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت می گوییم.‌

شهادت سیدحسن سندی بر حقانیت دفاع از فلسطین مقتدر

دکتر بهادری منفرد، رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز طی پیامی شهادت رهبر مقاومت و فرماندهان حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عند ربّهمْ یرْزقون

شهادت بزرگ مرد جبهه مقاومت، بار دیگر سندی بر حقانیت دفاع از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین است.

شهید سید حسن نصرالله، از جمله پرچمداران نهضت آزادی قدس شریف، یکی از رهبران بزرگ مقاومت در عصر حاضر بود که با شجاعت کامل در برابر پروژه سلطه‌گری آمریکا و اشغال صهیونیستی ایستاد و آماده شهادت در راه آرمانی که به آن باور داشت، بارها در معرض شهادت قرار گرفت و عاقبت رژیم منحوس صهیونیستی، وی را در مأمن خویش به شهادت رساندند.

 بی‌شک مطابق وعده الهی خون پاک این شهید بزرگوار، موجب تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.

 اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایسنا_ دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه آزاد استان، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، دانشگاه واحد گرمسار، دادگستری استان سمنان،اداره کل راه آهن شمالشرق(۱)، منابع طبیعی و آبخیزداری لستان، آب منطقه ای استان، برق منطقه‌ای استان، کانون پرورش فکری استان، فرهنگ و ارساد اسلامی استان و...نیز با صدور اطلاعیه‌هایی شهادت رهبر حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha