• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403071007976
  • خبرنگار : 71516

سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن: واشنگتن ماهیت عملیات در لبنان را درک کرد

سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن: واشنگتن ماهیت عملیات در لبنان را درک کرد

سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن مدعی شد دولت آمریکا ماهیت عملیات این رژیم در لبنان را درک کرد.

به گزارش ایسنا، «مایکل هرتزوگ» سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن اعلام کرد: دولت آمریکا بعد از ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان درک می‌کند که وضعیت جدیدی در لبنان وجود دارد.

طبق گزارش النشره، وی گفت: دولت آمریکا ماهیت عملیات در لبنان را درک کرد و ما را به زمان محدود نکرد.

این درحالی است که پیش از شروع عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، رسانه‌ها اعلام کردند «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا خواستار توقف اقدامات رژیم صهیونیستی شده است.

با وجود انتقادات گسترده رسانه‌ها از عدم استفاده آمریکا از اهرم فشار خود علیه رژیم صهیونیستی و وادار ساختن این رژیم برای توقف جنایات خود، بایدن شامگاه دوشنبه در پاسخ به این سوال که «آیا با برنامه اسرائیل برای حمله زمینی به لبنان موافق هستید یا خیر؟» گفت: «من با توقف آن موافقم. همین لحظه باید آتش‌بس برقرار شود.»

ارتش این رژیم بامداد امروز سه‌شنبه از آغاز عملیات نظامی متمرکز زمینی در جنوب لبنان خبر داد.

بنا بر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی این عملیات زمینی علیه اهداف حزب‌الله و با پشتیبانی هوایی و توپخانه‌ای همراه است و محدود خواهد بود.

ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن زیرساخت‌های مقاومت لبنان درحالی است که این رژیم در ساعات گذشته، مناطق مسکونی و غیرنظامی را هدف قرار داده که به شهادت صدها غیرنظامی لبنانی انجامیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در کنار ادامه جنایت‌های خود علیه مردم غزه، اخیرا عملیات‌های هوایی را علیه جنوب لبنان و بیروت انجام داد که به شهادت تعدادی از فرماندهان و رهبران حزب الله لبنان از جمله سید حسن نصرالله، دبیرکل این حزب و غیرنظامیان لبنانی منجر شد.

حزب‌الله لبنان تاکید کرده است با وجود جنایت‌های رژیم صهیونیستی به حمایت و پشتیبانی از مردم و مقاومت در غزه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha