• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071007623
  • خبرنگار : 50177

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد:

در دست اقدام بودن ۱۳ پروژه شاخص در شهرک‌های صنعتی لرستان

در دست اقدام بودن ۱۳ پروژه شاخص در شهرک‌های صنعتی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ۱۳ پروژه شاخص با ۱۰۷ میلیارد تومان در شهرک‌های صنعتی استان در دست اقدام است.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حوزه فنی و زیرساختی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، اظهار کرد: برای انجام پروژه‌های شاخص شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان ۱۹۰ میلیارد تومان از محل تامین بودجه ۱۴۰۳ نیاز است.

وی بر تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد و گفت: برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، ۳۵۴ میلیارد تومان نیاز است که ۹۰ میلیارد تومان آن از محل بودجه داخلی، ۱۰۰ میلیارد تومان از محل بودجه عمرانی، ۱۰ میلیارد تومان از بودجه ملی و ۱۵۴ میلیارد تومان نیز از محل بودجه ۱۴۰۴ باید تامین شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از تملک ۷۰ هکتار از مستثنیات برای شهرک‌های صنعتی استان خبرداد و بیان کرد: برای این تملک ۱۷۰ میلیارد تومان نیاز است که باید ۷۰ میلیارد تومان آن از محل بودجه داخلی و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز از محل کمک سازمان تامین شود.

محمدی ادامه داد: در مجموع برای حوزه فنی و زیرساختی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان به ۷۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۱۵۴ میلیارد تومان نیز از محل بودجه ۱۴۰۴ و ۳۵۰ میلیارد تومان از بودجه داخلی، ۱۰۰ میلیارد  از محل بودجه عمرانی، ۱۰ میلیارد تومان از محل بودجه ملی و ۱۰۰ میلیارد تومان  کمک سازمان باید تامین شود.

وی با بیان اینکه ۱۴۶ میلیارد تومان مبلغ قرارداد پروژه‌های شاخص بوده است، افزود: ۱۳ پروژه با ۱۰۷ میلیارد تومان هم‌اکنون در جریان است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان، ۳۲۸میلیارد تومان مبلغ قرارداد بوده که در این بخش ۵۱ پروژه با ۲۲۱ میلیارد تومان اعتبار در دست اجراست.

محمدی بیان کرد: در مجموع ۶۴ پروژه با ۳۲۸ میلیارد تومان اعتبار در دست انجام هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha