• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071007616
  • خبرنگار : 50310

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان:

شهادت «سید حسن نصرالله» مکتب حزب‌الله را مقاوم‌تر می‌کند

شهادت «سید حسن نصرالله» مکتب حزب‌الله را مقاوم‌تر می‌کند

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: خون پاک شهید «سید حسن نصرالله» بجای تضعیف مکتب حزب‌الله سبب انگیزه و استحکام بیشتر این شجره طیبه می‌شود.

فرهاد فرامرزیان در گفت‌وگو با ایسنا با تسلیت شهادت رهبر شجاع و سرافراز حزب‌الله لبنان، سید محبوب مقاومت شهید سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، اظهار کرد: اقدام رژیم اشغالگر صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت، شهید «سید حسن نصرالله» اوج استیصال و درماندگی این رژیم جعلی در برابر جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به افزایش جنایات تجاوزکارانه رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین و لبنان در به شهادت رساندن زنان و کودکان با هدف نسل‌کشی، گفت: کشورهای غربی، مدعیان دروغین حقوق بشر و در رأس آنها شورای امنیت سازمان ملل متحد از روی انفعال هیچگونه واکنشی به این رفتارهای غیرانسانی نشان نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر زمینه‌ساز استمرار رفتارهای ددمنشانه و غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس را فراهم کرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به اینکه تداوم روند جنایات غیرانسانی از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی سبب شده تا روز به روز پا را فراتر گذاشته و با گستاخی بیشتری دست به ترور، نسل‌کشی و به شهادت رساندن فرماندهان و شخصیت‌های محور مقاومت بزند، افزود: نکته قابل توجه در جنایات اخیر صهیونیست‌های وحشی این است که این رژیم جعلی خود به تنهایی جرات و توان انجام هیچ کاری را ندارد و تمام جنایات را با همکاری و حمایت آمریکا انجام می‌دهد لذا باید بدانیم رژیم صهیونیستی و آمریکا از هم جدا نیستند.

این دکترای علوم سیاسی اضافه کرد: شهادت سید حسن نصرالله عزم و انگیزه مقاومت اسلامی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی را تقویت و خونی تازه در حیات شجره طیبه مقاومت جریان پیدا کرده است.

فرامرزیان با یادآوری اینکه شهادت حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و جمعی از فرماندهان مقاومت بدون شک باعث فراهم شدن زمینه‌ساز اتحاد و همبستگی امت اسلامی در برابر صهیونیست جهانی می‌شود، افزود: اراده و اتحاد امت اسلامی می‌تواند رژیم کودک‌کش صهیونیستی را زمین‌گیر و نابود کند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با یادآوری اینکه حزب‌الله لبنان با رهبری «سید حسن نصرالله» با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران از زمان تشکیل تاکنون همواره اسرائیل غاصب تحقیر، سرکوب و زمین‌گیر کردند و جایگاه این رژیم جنایتکار در سطح بین‌المللی را تحت‌الشعاع قرار داده‌اند، تصریح کرد: حزب‌الله لبنان به عنوان یک تشکیلات منسجم، سازماندهی شده نه‌تنها در لبنان بلکه در محور مقاومت فعال است کمااینکه پیروزی آنان در جنگ ۳۳ روزه نمونه بارز ایستادگی در برابر رژیم جعلی اسرائیل است.

این دکترای علوم سیاسی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس ترور و حذف فرماندهان جبهه مقاومت را برای خود پیروزی می‌داند حال آنکه مقاومت یک فرهنگ دینی و دارای خاصیت جانشین پروری است، اضافه کرد: شهادت سید حسن نصرالله نه‌تنها سبب تضعیف محور مقاومت نشد بلکه بر اتحاد و همبستگی و ارتقاء قدرت جبهه مقاومت می‌افزاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha